Hoi dames! N.a.v. het spaargeld topic vroeg ik me af waar jullie het laatst geld voor van de spaarrekening hebben gehaald? En waar sparen jullie nu voor? En hoeveel laten jullie op je spaarrekening staan, na uitgave, dus een soort minimum? Hier geld eraf gehaald voor een raceauto voor de verjaardag van mijn vriend (hij doet er veel mee, dus was een goede uitgave). En nu zijn wij aan het sparen voor een nieuwe vloer op de bovenverdieping. Nog een paar maanden en dan is ons doel bereikt. Er blijft dan nog 2000 over op de spaar. Voelt als te weinig maar volgens vriend is het meer dan genoeg.
Voor een fietsstoeltje en nieuwe pannen. Wij krijgen inductie en onze eigenlijk ook net nieuuwe pannen kunnen daar niet op.
Niet recent afgehaald maar dat gaat komende periode wel gebeuren - nieuw slaapkamertje voor onze peuter - vakantie boeken - buiten boel schilderen
Laatste keer was voor de vakantie. Nu sparen we voor een veranda of tuinkamer en we willen de tuindeuren vervangen voor schuifdeuren. Ik wil minimaal 10.000 euro spaargeld overhouden, maar dat gaat wel lukken.
erg veel doelen om voor te sparen - alles schilderen in nieuwe huis - nieuwe vloeren boven en op zolder nieuwe huis - tuin nieuwe huis - nieuwe garagedeur in nieuwe huis - nieuwe meubels nieuwe huis sparen nu flink en verkopen veel nu, weg ermee
Voor alle nieuwe meubels,stoelen,kasten, hoekbank, vaatwas en wasmachine, TV , amerikaanse koelkast, laminaten, behang, inductiefornuis en nog veel meer... and more to come voor o.a. de tuin en een 2e wc boven...
2 weken terug voor de kosten kopen ed voor ons nieuwe huis en nu momenteel vliegt het eruit voor de verbouwing van het nieuwe huis. Cv helemaal aanleggen, toilet vernieuwen, alles laten stucen en overal nieuwe vloeren. Fijn doel maar auw wat een geld
De laatste keer was van de zomer voor een vouwwagen. Wij sparen in potjes op onze spaarrekening. Dus een minimale buffer en dan nog verschillende potjes: - afgelopen tijd dus voor de vouwwagen (komt wel weer wat anders voor) - verlenging van onze zoo abbo en museum kaarten - reparaties/vervangingen van spullen in en rond het huis. En zo verdelen wij het in verschillende potjes.
Voorschot voor mijn nieuwe auto (voor de import). Inmiddels weer teruggestort want dat bedrag werd gecompenseerd door de verkoop van mijn oude auto.6
Ik heb al jaren 3000 euro apart gezet voor de baby uitzet. Ik had daar bovenop nog een klein buffertje. Maar nu in de bijstand moet ik bij onverwachte rekeningen er toch af en toe wat afhalen. Maar ik wil vanaf deze maand echt strenger zijn met uitgaven. Ik wil nl toch proberen het liefst elke maand 50 euro sparen. Dat zal misschien deze maand nog niet lukken ivm bezoek dierenarts en medicatie voor de kat.
Poeh, de laatste maand was een dure en een slechte voor de spaarrekening; - verbouwing bovenverdieping, schilderen boven, overloop, trap, hal incl aankleding en inrichting; - nieuwe fiets - drie nieuwe meubels in de woonkamer: - vakantie Ibiza In totaal een kleine 7000. Komende maanden dus maar even weer aanvullen 🤔
Ik denk dat de laatste keer dat wij iets van de spaarrekening hebben gehaald echt al jaren terug is. We sparen nu voor ons nieuwe huis. We willen een groot seel al aflossen en de verbouwing zelf betalen dus elke euro is handig.
Laatste keer dat er wat van de spaar af is gegaan was voor de nieuwe babykamer + baby uitzet. Nu bezig met de wc verbouwing. Verbazingwekkend hoefde dat niet van de spaar rekening betaald te worden. Straks willen we de badkamer gaan doen. Dat zal wel via de spaar rekening gaan. Minimum is toch wel 10,000/15,000
voor een verbouwing. zomer 2018 hebben we genoeg gespaard om een stuk er bij aan te bouwen, nieuwe keuken en nieuwe meubels. Kijk er nu al naar uit
Het laatste wat ik eraf gehaald heb Is het geld om de keuken en badkamer te betalen. Het volgende Is voor de stukadoor
Wensen waar we voor sparen - vakantie - ons 12,5 jarig huwelijk (willen we een grote reis maken, we zijn nu pas 7 jaar getrouwd) - verbouwing
Een nieuw gasfornuis. Mijn oude oven kwam niet meer op temperatuur. Spaardoel hebben we niet, enkel een buffertje voor dit soort dingen.