We worden gek van de kattenpoep op onze platte dak... De buurvrouw heeft veel (zoiezo 5 of meer..) katten en deze gebruiken ons dak als kattenbak. Iemand tips....
Je hebt van die speciale korrels die je kan kopen. Schijnt een luchtje aan te zitten waar katten niet van houden.
Kun je niet van die recht op staande stekels rondom je platte dak aan brengen?? Heb het wel vaker gezien.. Misschien dat het helpt?
Hier ook.... de voor en achtertuin helemaal vol! Worden er knettergek van! Gelukkig hele lieve buurvrouw, maar die katten.....
Ik heb geen moeite met katten die buiten lopen maar als ik er zo'n overlast van zou hebben dan zou ik dus echt wel het baasje aan gaan spreken. Is toch te gek voor woorden dat jullie nu zelf iets moeten verzinnen voor het probleem terwijl het niet jullie huisdieren zijn? Ik vind dat het baasje maar een oplossing moet verzinnen.
De buurvrouw vragen om het elke dag even op te ruimen? En dan haar vragen of ze van die korrels wil kopen om op jou dak uit te spreiden..
die kattenkorrels, koffieprut schijnt ook te helpen... en anders een paar laagjes visdraad er omheen spannen, had mijn ex schoonmoeder ook op de schutting zo dat de kat er niet overheen kwam
Wij hadden het ook steeds in onze tuin, paar keer aangegeven bij de buren, maar zij zeiden tja, katten mogen nu eenmaal vrij rondlopen in nl. Dus toen heb ik het een paar weken steeds over de schutting gegooid met een schep, in hun eigen tuin. En toen was het ineens voorbij, geen kattenpoep meer te vinden. Dus blijkbaar was het wel mogelijk er iets aan te doen..