@keltje ze zijn erg leuk geworden meid, maar dat had ik al gezegd he Heb vandaag wat vlinders gemaakt voor op de cc's die ik morgen wil maken. Wilde ze eigenlijk vandaag bakken, maar had geen roomboter...
Wat een leuke cupcakes komen er weer voorbij! Ik heb vandaag koekjes gebakken en versierd, ook echt heel leuk om te doen. Maar wat vliegt de tijd zeg als je zo bezig bent Ondanks dat ik in het cupcaketopic zit, wil ik ze toch even laten zien Heeft iemand trouwens een tip voor hoe je van die zilveren suikerparels vast kan krijgen in de fondant? Ik maak nu een klein gaatje en druk ze daar in, maar zodra je de cupcake op de kop of zelfs maar iets scheef houdt, rollen ze er weer uit... Heb wel gehoord van lijm (eetbare), maar voordat ik weer zoiets ga aanschaffen eerst even kijken of er ook een andere optie is?
Ik zag dat de jamin ook spulletjes verkoopt om zelf thuis aan de slag te gaan. Ik wil dat ook graag eens een keer proberen. Ik vind je cupcakes prachtig. Vind dat altijd zo knap hoe sommige taarten en cupcakes kunnen maken.
Gaaf Buffy, waarmee doe je dat? En die koekjes van Noonoo zijn ook leuk! Ik gebruik als lijm altijd verdunde abrikozenjam (jam en kokend water mixen). Ik ben de hele dag bezig geweest met bakken en versieren voor morgen, dan gaat mijn dochter op school trakteren:
Thnx! Ik heb ze inderdaad gedust het is niet zo moeilijk hoor. Heb alleen nog lang niet genoeg kleuren dus moet wat bij bestellen maar dat komt nog wel, dit was even om uit te proberen Zag net trouwens dat ze bij AH ook marspein verkopen maar erg weinig in een klein pakje van dr Oetker volgens mij. Niet naar de prijs gekeken
Wauw wat een mooie CC maken jullie zeg! kan ik niet een bestelling plaatsen?? (omgeving Rotterdam) Als onze nieuwe keuken doorgaat, ga ik me daar ook zeker in verdiepen. Heb er nu gewoon geen ruimte voor. Lijkt me ook erg leuk om te doen..
Volgens mij is die marsepijn van de ah meer om te vullen, niet de goede verhouding om te kleuren en bekleden!
voor degene die van chocolade houden, ik heb een super recept gevonden: Tartacadabra - Tartas mágicas chocoldae (met jam) cakjes. Echt super lekker en makkelijk!
Ja klopt het ik ook gezien laatst.. Zijn geloof ik 3 of 4 kleuren in een verpakking, en heel weinig gram heb je dan uiteindelijk..
Ja klopt het is heeeel weinig en 3 kleuren geloof ik. Je kan er wel gewoon dingen mee maken hoor, maar je hebt er gewoon niet veel aan.
Dan zullen ze denk ik een nieuwe ljjn hebben! Bij de makro hebben ze trouwens ook aardig wat bakspullen. Mixen, vulling, marsepijn enzo!