Aaargh ik heb echt zo'n leuke cc gemaakt net wil hem zooo graag laten zien, maar wacht nog even tot ik ze allemaal af heb hahah
Ik ben benieuwd Buffy! De Intratuin heeft ook dingen zag ik net. Ik was er net even en op die Dis-afdeling hebben ze wel wat, zag marsepein, fondant, uitstekers, bakvormen maar ook kleurstoffen en baxmixen liggen. Het was niet heel veel, maar misschien voor als je snel iets nodig hebt wel handig.
UITVERKOOP Ik zag deze voorbij komen, en ik moest meteen aan Buffy denken, dust kleuren voor €2,- dus dat kan niet missen toch? Anyway en voor alle anderen
Hier kan je zien hoe dat gras gemaakt wordt. Let niet op die enge vent YouTube - cupcake decorating : how to pipe red buttercream grass
Dank jullie wel dames!! Gras is gemaakt met een sugergun ideaal ding! Mn schoonmoeder vond ze erg mooi en lekker hihi. Deed wel even zeer dat het zo opgegeten werd haha, maar goed dat is altijd
Ik heb gisteren avond fondant, kleurstof, en een cupcakevorm besteld. Kon t niet laten. Nu is t afwachten tot de TNT langs komt, en dan kunnen we van het weekend aan de slag.
Wij hebben vandaag ook cakejes gebakken, geinspireerd door dit topic. Ik heb ze koemelkvrij en suikervrij gemaakt en toch zagen ze er goed uit!! hier zijn ze net uit de oven!
En dankzij smallville ook nog een soort frosting gemaakt zonder suiker. ( de sprinkles zijn natuurlijk wel met suiker) Er leuk en lekker!