Ik wil voor mij bakwerk een goede mixer aanschaffen(voor verjaardag), nu zie ik door de bomen het bos niet meer... wil graag zo'n staande, en vind de kenwoods erg mooi maar net iets te prijzig. budget ligt rond de 120 euro. en hoor ook van verschillende mixers dat ze de onderkant niet goed mee mixen. wat adviseren jullie me?
Hahahaha! Even een vraagje weten jullie misschien een winkel waar ik silliconen mallen kan kopen in omg den haag???
Haai Ik ben nog een cc nitwit maar ik zie hier heel veel moois voorbij komen. Hoeveel cc kunnen jullie in een paar uur decoreren? Ik moet namelijk trakteren op mijn werk en meestal trakteer ik muffins maar een cupcake met een marsepein- bloem toppunt lijkt mij best te doen voor een nitwit. Ik heb er alleen wel 36 nodig..............
rest van de cc toch maar zelf versierd had alleen weinig zin meer. Had het beslag erg ongelijk verdeeld, hoe verdelen jullie dat een beetje eerlijk?
Hier wat tips van "deleukstetaarten.nl" Alvast wat tips: Gebruik een muffinblik en caisses (papieren vormpjes) om ze in te bakken. Voor de meeste recepten geldt dat je de vormpjes ongeveer tot de helft moet vullen als je wilt dat ze precies tot de bovenkant van het papiertje rijzen; dat gaat het handigst met een ijslepel of spuitzak zonder spuitmondje. Als je je cupcakes graag plat wilt van boven, leg dan na het bakken een (snij) plank op je muffinblik. Wil je je cupcakes vullen, dan kun je dat doen door creme of jam rechtstreeks in het cakeje te spuiten met een spuitzak en spuitmondje. Je kunt ook met een appelboor een stukje uit het cakeje boren en dan vullen Ik vul de papiertjes altijd met een spuitzak, dat vind ik het fijnst. IJslepel wordt altijd maar een geklieder Als je er handig in bent heb je er zo een aantal versierd in een uur. Als je de bovenkant helemaal van marsepein/fondant wilt maken, kan je dat vooraf ook allemaal al maken en luchtdicht bewaren. Hoef je de dag voordat je het nodig hebt alleen de cc nog te bakken en je versiering erop te plakken.
Pookie: Hoe lang je erover doet om 36 cupcakes te maken ligt er natuurlijk aan hoe gedetailleerd je ze wilt versieren. Als je zoiets simpels als op de foto maakt dan kan je binnen een paar uur klaar zijn. (deze heb ik niet gemaakt)
Dit zijn er 36 en daar heb ik inclusief bakken (in een piepklein oventje met zes tegelijk) een uur of vijf over gedaan. Maar de helft van die tijd was wel baktijd.
goed geboetseerd he kdenk dat die vlieg op het laatste moment nog de oven in vloog en erop ging zitten want zag het pas bij het eruit hale en anders had ik het met vullen toch wel gezien
sinds een tijd ook weer eens gedecoreerd, maar ik moet er even een opmerking bij maken, mijn ronde uitsteker was ineens foetsie dus even huis tuin en keuken oplossing moeten verzinnen. Bekijk bijlage 152951
Leuk tulip die hello kitty's! Ik ga ook binnenkort beginnen, vind het er allemaal zo leuk uit zien. Even een vraagje, hoe groot moet de ronde uitsteker zijn voor de bovenkant van een standaard cc?