Heb je die gedust ofzo?? En hoe glanzen ze zo mooi? Ik heb deze gemaakt, hierna moesten ze nog op de cc's daar heb ik geen foto van helaas, maar ze waren heerlijk!
En daarna deze, gewoon wat uit probeersels. Alleen heb ik tylose met water als lijm gebruikt, waardoor na een dag mijn fondant er niet meer uit zag en heel zacht is geworden.
Weet iemand hoe ik die vlinder zo kan maken dat zijn vleugels omhoog blijven staan waardoor het lijkt of hij vliegt
Ja, die dora's...dat ging via een heel ingewikkeld proces waar ik uren, nee DAGEN mee bezig ben geweest... Haha nee hoor, die zijn gewoon van plastic. Ik heb begrepen dat je tylose door fondant kun kneden om het harder te maken en die vleugeltjes omhoog te krijgen maar daar weet ik het fijne ook niet van, ik heb pas vandaag mijn vlinderplungers binnen gekregen en ik heb geen tylose in huis.. Dus als iemand anders nog een idee heeft om die vleugels omhoog te krijgen...graag!
Je kunt de vlinder in een stukje aluminium folie leggen en deze naar de gewenste vorm buigen. Een tijdje laten harden en je vlinder vliegt
Tadaaaaaa! (een vleugeltje van het linkervlindertje op de twee is afgebroken, maar de rest is hartstikke goed gelukt, zonder verharder!) Thanks Sheann.
so, dan kom ik de rest van de dora thema cupcakes showen. samen met vlinderbloems helft Bekijk bijlage 154765
Pixie ik zag ze in de bus al voorbij komen super leuk zeg.... ik ga me toch ook maar een keer aan cc wagen denk ik
Wow wat een mooie creaties allemaal. Moet binnenkort ook maar weer eens wat gaan oefenen. Even een vraagje: ik las hier ergens ook over ei allergie. Wie heeft er een goed recept voor cakejes zonder ei. Had vorig jaar een gemaakt voor het zoontje van een vriendin maar deze was niet echt gelukt, de cake was keihard. Nu is hij bijna weer jarig en ben weer hard op zoek om dit keer een beter taartje/cakeje te maken.