dus de aluminium folie helpt?! altijd handig om te weten!! Ze zijn weer prachtig!! Ik heb gisteren deze gemaakt, maar mensen wat een werk. Heb over die 5 cc's 3 uur gedaan hahaha. De vegen die je ziet zijn water.
Ja helemaal zelf! Vandaar ook de 3 uur. (Ik ben trouwens dezelfde als degene van die slippertjes alleen naam veranderd)
Baby09: Het duurt dan ff maar het resultaat mag er zijn!! En die slippers waren ook van jou? Jij hebt talent zeg...
Echt weer mooie cc's zeg heb die van mij nog steeds niet van de camera gehaald (harddisk van de laptop was weer is gecrashed...zucht ) Maar ik plaats ze binnenkort echt
Ik maak zelf geen cupcakes, maar bewonder hier jullie prachtige creaties.. Heb eens een workshop gedaan met taarten en daar kreeg ik de volgende tip voor vlinders, misschien ook handig voor jullie.. een stukje karton, dubbelvouwen en weer open.. en dan het lijfje zeg maar in de vouw leggen en de vleugels drogen dan tegen het opstaande deel.. (kan niet zo goed uitleggen, maar hopelijk snappen jullie het)..
2e keer dat ik cupcakejes heb gemaakt! Deze keer zijn het de hele kleine cupcakes. Er komen nog 4 cakejes bij met een paars toefje. Ik heb deze gisteren gemaakt en ingevroren. Ze zijn gevuld met aardbeien jam (eerst ff gezeefd vanwege de stukjes) en botercreme...
Hoi dames ik wil vanavond mijn eerste cc gaan maken .. heeft iemand nog tips hoe te vullen? en smeer ik de bovenkant met botercreme en dan de fondant net als bij de taarten? Graag wat advies want ik heb geen flauw idee
Je hoeft cc niet perse te vullen hè. Alleen afsmeren met botercreme en dan fondant is ook al lekker. Als je een appelboor hebt, kan je er een stukje uitsteken. Dan vullen en dan dat losse stukje terug stoppen. Wat uit blijft steken, snijd je af.
Cupcakes hoef je inderdaad niet perse te vullen, maar het kan wel erg lekker zijn. Ik zelf heb zo'n spuitzak van blokker van Le Chef, daarbij zit een langwerpig spuitmondje... Die duw ik in het midden van de cupcake en vul hem dan. Maar het kan ook zoals angelbaby zegt!
Dames, heeft iemand van jullie ervaring met slagroom kleuren met (voorheen saroma)DR.Oetker kloppudding? wil morgen mijn cupcake versieren met slagroom en dacht aan kleuren met met puddingpoeder. kwam het tegen op internet maar nog niet achter de verhoudingen. dacht ff hier proberen
Kleuren met puddingpoeder?? Dan word de slagroom toch gewoon een creme-achtige kleur? Met botercreme heb je die kleur al... (maargoed da's geen slagroom natuurlijk...Maar ook wel erg lekker hoor ) Jeetje ik zou het niet weten eerlijk gezegd... Waarom wil je het niet kleuren met gewoon een beetje kleurstof?
mijn cupcakes van vandaag ik ben erg blij met de roosjes, was de 1e keer maar vind het niet verkeerd...