Cupcakes!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    dus de aluminium folie helpt?! altijd handig om te weten!! :D Ze zijn weer prachtig!! Ik heb gisteren deze gemaakt, maar mensen wat een werk. Heb over die 5 cc's 3 uur gedaan hahaha. De vegen die je ziet zijn water.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Erg leuk baby09, goed gelukt!

3. tulip

tulip Niet meer actief

super leuk, heb je die helemaal zelf uitgesneden??

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja helemaal zelf! Vandaar ook de 3 uur. (Ik ben trouwens dezelfde als degene van die slippertjes alleen naam veranderd;))

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Baby09: Het duurt dan ff maar het resultaat mag er zijn!! En die slippers waren ook van jou? Jij hebt talent zeg...

6. tulip

tulip Niet meer actief

knap hoor, dat kan ik echt niet.

7. Wauw die zijn mooi zeg :D

8. Echt weer mooie cc's zeg :D
    heb die van mij nog steeds niet van de camera gehaald (harddisk van de laptop was weer is gecrashed...zucht ;))
    Maar ik plaats ze binnenkort echt :)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Baby09 ze zijn erg leuk geworden meid!!!

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik maak zelf geen cupcakes, maar bewonder hier jullie prachtige creaties..:)

Heb eens een workshop gedaan met taarten en daar kreeg ik
    de volgende tip voor vlinders, misschien ook handig voor jullie..

een stukje karton, dubbelvouwen en weer open.. en dan het lijfje zeg maar in de vouw leggen en de vleugels drogen dan tegen het opstaande deel.. (kan niet zo goed uitleggen, maar hopelijk
    snappen jullie het)..

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Prachtig!!!

12. Lotuz

Lotuz Lid

28 dec 2010
    64
    0
    0
    Assistent makelaar
    Wageningen
    Erg mooie cc allemaal! As dinsdag hebben wij een workshop hierin en ik kan niet wachten!

13. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    2e keer dat ik cupcakejes heb gemaakt! Deze keer zijn het de hele kleine cupcakes. :p

Er komen nog 4 cakejes bij met een paars toefje. Ik heb deze gisteren gemaakt en ingevroren. Ze zijn gevuld met aardbeien jam (eerst ff gezeefd vanwege de stukjes) en botercreme...

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Erg leuk, mooi dat paars en wit!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hoi dames :D

ik wil vanavond mijn eerste cc gaan maken .. heeft iemand nog tips hoe te vullen?
    en smeer ik de bovenkant met botercreme en dan de fondant net als bij de taarten?
    Graag wat advies want ik heb geen flauw idee :(

16. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Je hoeft cc niet perse te vullen hè. Alleen afsmeren met botercreme en dan fondant is ook al lekker.

Als je een appelboor hebt, kan je er een stukje uitsteken. Dan vullen en dan dat losse stukje terug stoppen. Wat uit blijft steken, snijd je af.

17. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Cupcakes hoef je inderdaad niet perse te vullen, maar het kan wel erg lekker zijn. :D

Ik zelf heb zo'n spuitzak van blokker van Le Chef, daarbij zit een langwerpig spuitmondje... Die duw ik in het midden van de cupcake en vul hem dan. Maar het kan ook zoals angelbaby zegt!

18. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,
    heeft iemand van jullie ervaring met slagroom kleuren met (voorheen saroma)DR.Oetker kloppudding?

wil morgen mijn cupcake versieren met slagroom en dacht aan kleuren met met puddingpoeder. kwam het tegen op internet maar nog niet achter de verhoudingen.

dacht ff hier proberen:D

19. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Kleuren met puddingpoeder?? :( Dan word de slagroom toch gewoon een creme-achtige kleur? Met botercreme heb je die kleur al... (maargoed da's geen slagroom natuurlijk...Maar ook wel erg lekker hoor :D)

Jeetje ik zou het niet weten eerlijk gezegd... Waarom wil je het niet kleuren met gewoon een beetje kleurstof?

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    mijn cupcakes van vandaag :D

ik ben erg blij met de roosjes, was de 1e keer maar vind het niet verkeerd...

Deel Deze Pagina