wauw cristea wat gaaf!!!!!!!! ik ben echt jaloers op jouw kunsten hoor... op allemaal trouwens hoop ook ooit zulke mooie te kunnen maken
als ik nu al alle cupcakes ga voorzien van toef, zijn ze vanavond dan nog lekker?. Of kan ik beter de ´toef´ al maken en dan vanavond er pas op spuiten?
dan ga ik ze zo maken, doe ik het beslag wel in de koelkast en spuit ik ze vanavond op. Anders weet ik ook niet waar ik daar mee naar toe moet nu als ze al kant en klaar zijn
oh die cc van dora zijn ook helemaal geweldig!! ik ga as donderdag voor het kinderfeestje van mijn dochter cc maken, maar ik ga ze alleen vullen, kan ik dat vullen beter doen met bakkerbanketroom of botercreme?
Een tijdje geleden voor de tweede keer cupcakes gemaakt: Ik vind het best lastig om het fondant zo glad mogelijk op de cupcake te krijgen. Ik wil graag een dun laagje omdat het anders zo zoet is, maar dan zie je er vaak nog hobbels door. Leuk dat boltaartje dat voorbij kwam. Ga ik binnenkort proberen. Ik wil graag een meptaartje en cupcakes voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje gaan maken dus ben flink aan het oefenen.
En 't eind resultaat! mini-cupcakes voor m'n moeder d'r verjaardag. De paarse toef had ik liever iets lichter gewild, maargoed... Je kan niet alles hebben.
Ik zie hier vaak hele mooie cubcakes langs komen. Nu wil ik zelf ook wat gaan proberen. Maar kun je een aantal cakejes maken en ze in de vriezer doen en op de dag dat je ze nodig hebt de versieringen maken? Of is dat echt niet lekker? En als dat wel kan, hoe lang kun je ze bewaren?
Thanks! Dan ga ik wat op bakken en dan heb ik op de dag zelf de tijd om er wat moois van te maken. Ik ben er niet zo goed in, maar zie hier heel wat moois langs komen!
Hier vandaag druk aan het bakken geweest voor een Ladies Night waar ik vanavond sta. Zal even een klein voorproefje geven van wat ik zoal gemaakt heb.