Zien er mooi uit! Ik vervoer ze nooit.. ja richting mijn man maar die zit dan op de bank Doet trouwens jouw O het niet? ziet er zo gek uit met al die nullen..
Hierbij mijn eerste creaties, meteen wel een vuurdoop door er 35 te maken. Tja onze afdeling is nogal groot......
Heel leuk inderdaad!! Mijn eerste creaties waren echt niet zo mooi hoor! hahaha. Zal voor de gein even een foto'tje neerzetten van mijn eerste keer. Het waren wel cupcakes met decoraties van dr. oetker, geen superkwaliteit dus. Moet ook zeggen dat ik fondant mooier vind op cupcakes dan marsepein, en dr.oetker heeft alleen marsepein. Ook het spul voor de toef vond ik echt waardeloos. *ahum...* Maargoed, om het met kindjes ofzo te maken is het wel heel leuk.
vind deze toch een stuk mooier dan die van mij hoor. Die van mij zijn ook met marsepein. Wat is het grote verschil dan tussen marsepein en fondant op cc's?
Dames, Waar doen jullie fondant op uitrollen? En moet dat nog met bloem ofzo? En wat doe je met de restjes, weer in elkaar kneden?
Ik rol fondant nergens op uit, als het iets te plakkerig is kun je eventueel poedersuiker gebruiken, geen bloem. En de restjes maak ik balletjes van en die kun je best nog een tijdje in een afgesloten zakje in een trommel ofzo bewaren. Als het maar luchtdicht is.
Ik rol het gewoon uit op een glad tafelzeil en als het plakt dan strooi ik er een beetje poedersuiker op. ook voor de uitstekers etc gebruik ik poedersuiker even een vraagje. als je een muffinblik hebt dan kan het beslag toch direct daarin neem ik aan of moet je er toch een papiertje in doen?
@ 00Wendy00 He wat suf, ik dacht dat je bedoelde of je het op bloem moest uitrollen maar ik rol het uit op een mat van Ikea. Die plakt niet. @ Silvia009 Je hebt nog wel cupcakepapiertjes nodig in een bakblik hoor!
thnx vlinderbloem... maar raar toch eigenlijk he een biscuit bak je ook zonder papier in een blik ... maar gelukkig heb ik genoeg papiertjes
hihihihi ja maar dacht dat je dat ook later kon doen.... vroeg het me gewoon af uit nieuwsgierigheid meer eigenlijk
Als je de cc papiertjes voor het bakken in het blik doet , sluiten ze mooi aan op de cc. Natuurlijk kan je ook zonder cc papiertjes bakken. Ik doe dat als ik cc nodig heb om in stukjes te snijden.Vind het dan jammer om de papiertjes te gebruiken die na het bakken direct worden weggooid. Maar wil je ze dus mooi decoreren dan moet je dus in de papiertjes bakken
Op de zak met botercreme mix staat 100 gram mix, 100 gram poedersuiker, 200 ml water en 250 gram boter....maar als je het voor de toef gebruikt, voor hoeveel cupcakes is dit dan?