Flowertje lees even dit topic terug er staan veel sites vernoemd en ook wat je het best kunt kopen voor mixen
Vanmiddag heb ik deze gemaakt: lemon cupcakes met een cream cheese frosting met lemon. Bekijk bijlage 164981
ik heb gisteren gestoeid met een nieuwe vorm heb dus mijn eerste prinsessentaart gemaakt, wel erg simpel gehouden, maar vind m niet mis voor de eerste keer
Christia: leuk geworden. Ga dit weekend ook cc's met toef maken. Nachtzon: ook goed gelukt. Er is hier ook een taartentopic
mijn eerste cupcakes..!! de ene helft is cocos cupcake met frosting en aarbeivulling heb een beetje bessensap in de frosting gedaan zodat hij beetje roze wordt de andere helft normale cupcakes met frosting ook en aarbeivulling Bekijk bijlage 165014
heb nog een vraagje hoe bewaar je de cupcakes als ze gemaakt zijn dus met frosting erop..? in de koelkast of buiten de koelkast?? ze liggen nu in de koelkast maar de frosting word dan nat ben bang dat als ze uit de koelkast staan het melt en inlkaar zakt?
cupcakes altijd buiten de koelkast.. in de koelkast wordt de gebruikte roomboter weer koud en worden ze hard.. en omdat ze hard worden worden ze oud en taai
ow super thx voor de tip, ze zijn erg mooi!!! Jammer dat je hier in België niet zoveel kan krijgen als in nederland...