Cupcakes!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ik vind de prijzen nog wel mee vallen hoor.
    Hier betaal je bijna overal het zelfde voor.
    Het is inderdaad geen goedkope hobby maar wel een hele leuke ;)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee dat is waar :) niet goedkoop maar ontzettend leuk en heeeeeeeeel slecht voor de lijn :p
    Ik heb eigenlijk ook al veel hier liggen, ben ondertussen ongeveer 800€ kwijt... en er komt er dagelijks bij :p

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Al gekeken op de site van de taartenfee? Die heeft ook webshop en er zijn daar nog die ook webshops hebben (die van't forum daar he)

sorry dat ik hier zo binnenval, maak zelf sinds kort ook taarten & cc's! Moet er eens werk van maken om hier ook wat te posten mss :)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ga eens loeren op dat forum :) thx :) In aveve hebben ze ook al spulletjes he :)

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja idd! Weet niet of ge Gerdingen kent (bij Bree)? Daar hebben ze ook uitstekers ed! En tylose enzo.

Edit: zie dat ge van Harelbeke zijt, ligt niet in Limburg, wel? (klinkt iig ver hihi) Maar dacht omdat ge Elke kent dat ge mss ook van dees kanten zijt.

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    liftrasa, zie net dat je van enschede bent, gehoord dat jullie stadiondak ingezakt is en 10 mensen onder zich begraven heeft? :(

OT... nee kende ik niet, maar zal ik dan zeker eens opzoeken :D Bedankt voor de tip :)

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Harelbeke ligt bij kortrijk, ik ken Elke idd, ze is de dochter van mijn pa's beste vriend... we zijn met elkaar opgegroeid...

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België

Waauw € 800!!! :D Hier € 80 a € 100. Vond dat al veel voor eerste bestelling :p Maar bij u nog een pak meer materiaal dus! Fijn! Het is zoooo verslavend he! En alle spulletjes zijn even leuk :$

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    niet op 1 keer hoor :p altijd beetje bij beetje :p

10. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Heb het nieuws ongeveer een 1,5 uur geleden al gelezen via Twitter.
    Toch handig zulke media kanalen.
    Ik hoop dat ze de laatste 2 mensen ook gauw onder het puin vandaan kunnen halen en dat ze alleen maar een paar schrammen hebben.
    Maar ben der bang voor als ik de foto's zie .....

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ah dus jij bent dan oorspronkelijk wel van Limburg? (of zij van Kortrijk? :D)

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    allebei van duitsland :) onze vaders zijn beroepsmilitair...

Ja, hoop ook dat ze die laatste 2 mensen kunnen uithalen...
    nu ff dochtertje verversen en eten geven...

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Liftrasa: Super mooi!

Ik heb de 2e opdracht al binnen hihi.....de verjaardag van mijn oma in augustus.

Ik denk dat ik alleen cupcakes maak met een versierde botercreme toef want de botercreme kan ik makkelijk meenemen in een bakje ofzo en de cupcakes kan ik ook zo meenemen en dan kan ik de cupcakes daar opmaken.

Ik ga van tevoren denk ik nog wel even de verschillende tuutjes uitproberen (weet ff niet hoe je het noemt).

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Voor op cc's zijn de grote spuitmonden het mooist. 1M doet het altijd goed voor een mooie toef.

Voor komend weekend hier ook een lading cc's maken. Heb een familiereünie. Heb vanmorgen een letterstempel gekocht, want ik wil onze familienaam op een deel van de cc's zetten en met alle andere letters past dat echt niet. Ben benieuwd. Toch maar vast uitproberen vanavond.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb hier eens gelezen dat jullie cc's volledig afgewerkt met toef in de vriezer bewaren. Maar hoe lang blijven ze goed (week, maand, ...)? En doe je ze dan in een plastieken doos oid?

16. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    @liftrasa die vlinders heb ik 00k, maar wat een gepriegel! misschien tips? :D

mijn tink cc :D

17. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Nee alleen de standaard tips.
    Heel dun uitrollen, dan uitsteken en dan met een Scriber Needle ze eruit pielen.
    Als je ze vaak genoeg gebruikt word het steeds makkelijker heb ik ondervonden ;)
    Liefst maak ik ze met flowerpaste.
    door dat dit een beetje mee rekt gaan ze niet zo snel kapot bij het er uithalen.

En leuke cc hoor :p

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zou t nie helpen ze vooraf met poedersuiker te deppen? de uitstekers bedoel ik...

19. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Mooi! Heb je de afbeelding gepuzzeld?

20. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wauw mooie cupcakes hoor! Wat voor kleuren heb je hier gebruikt?

Deel Deze Pagina