Supermooi zeg!!!! ik ben gisteren weer inkopen wezen doen alvast voor mijn dooptaart. heb meteen wat plungers en uitstekers meegenomen 2 kilo fondant en kleurstof Mischien dat ik nog een x cc's ga maken want wil echt oefenen met roosjes.. ik ben gewoon super jaloers op jullie mooie creaties altijd
Hoi Cupcake dames, Ik volg jullie topic ook zo nu en dan en zie die mooie versieringen. Ben jaloers op jullie hoor. Misschien een gekke vraag maar kun je die nu ook opeten of haal je die eraf en eet je alleen het cakeje op. En zo ja, is het dan wel lekker Lijkt mij namelijk mierzoet met al die kleurtjes.
Wauw mooi hoor vind die bloem zo mooi Anice ja kan je gewoon on zijn geheel opeten en zoet valt wel mee natuurlijk ligt eraan wat je erop doen en van welk merk
Thnx dames! @vlinderbloem mooi die bloemen, mooie blaadjes! @anice als ik voor ons zelf maak er maar 2 met versiering en verder niet omdat wij het idd te zoet vinden.
Anice je moet het juist samen met de cake eten dan valt het mij mee met de zoetigheid. Als je het los eet vind ik het ook veel te zoet! Maarde sommige momenten van de maand smacht ik naar zoet !!!!
Wauw, wat een mooie roosjes en bloemen.. Ik vind marsepein-fondant niet lekker, gelukkig maar, anders zou ik er ook steeds van snoepen..
Dank jullie voor het antwoord. Nou, ik ga ook maar eens een poging wagen om van die mooie cupcakes te maken. Morgen dan ook eerst naar de winkel om attributen aan te schaffen. Heb er zin in! Als ik het onder de knie heb dan kom ik ook een keer hier showen
Vandaag weer (is nu mijn 3e keer) cakejes gemaakt.. View attachment 170321 Voor tips, ik hoor het graag..
Zien er goed uit! Hier gister m'n nieuwe bestelling ontvangen Gaat snel joh! Kreeg 's ochtends een mail met dat het binnen 2d zou moeten aankomen. Nou id namiddag was het er al Bestelling hadden ze maandag pas ontvangen, en het komt van DLT, dus nog eens verzending naar buitenland. Ben super tevreden! Heb vorige week met vriendin cc's gebakken, ze wilde graag ook eens versieren. Heb er wel geen foto's van, zij heeft ze allemaal gehouden Weet niet of zij er foto's van heeft! Maar ze waren wel lekker zei ze Zondag begin ik aan m'n eerste stapeltaart, vooral het bakken dan (3-laags). als er dan iets mis gaat kan ik nog altijd een keer opnieuw proberen Het is voor op 4 augustus, en kon er afgelopen maandag niet van slapen zo erg haha Ben zooo bang dat me dat gaat omvallen in de auto
Oeps, in mijn berichtje staat het een beetje gek.. Ik bedoel als jullie tips voor mij hebben om te verbeteren, hoor ik het graag..
Dankje Hopelijkt lukt ie... Zooo spannend! Kan niet wachten om te beginnen En hopelijk alles van 1e keer goed... Vorige keer scheurde m'n biscuit nl. Was eerste keer dat ik met een springvorm werkte... Nog eens goed opzoeken hoe of wat want die ene toen dat kreeg ik zelfs niet gecamoufleerd zo erg was het!
Vandaag voor een proeverij een aantal cupcakes gemaakt. Mag de cupcakes gaan maken voor de bruiloft dus ben helemaal happy
Erg mooi Marloes, voor welke hebben ze gekozen of voor een combinatie van deze 4..? Hoe heb je die op de eerste foto, de linker, gemaakt?
Zelf gemaakt.. stukje fondant uitrollen, reepjes uitsnijden en die gewoon rollen en de onderkant beetje aanduwen, het kan vast nog anders en mooier, maar ik vind het al erg leuk zo..