Ze hebben gekozen voor 3 smaken: naturel cc met zelfgemaakte lemoncurd naturel cc met aardbeienjam chocolade cc met frambozen merinquetoef Versiering word bloemen, vlinders. Verschillende soorten dus mag mij lekker uitleven Voor de linker cc heb ik een slang gerolt en daar een strikje ingemaakt. Bloemetjes komen uit een uitsteker. voor de rechter cc heb ik de fondant in gesmeerd met crisco en vervolgens met behulp van een stencil de vlinder erop gedust.
Wat een toffe cupcakes maken jullie zeg! Ik was er net mee begonnen tijdens m'n zwangerschap, maar kom er nu niet meer aan toe. Komt over een tijdje wel weer. Ik heb wel afgelopen week een gewone cake gebakken om er weer een beetje in te komen, haha. Ik wilde wel even de geboortecupcakes van ons zoontje laten zien. In de volgende post plaats ik het geboortekaartje, want daar waren ze een beetje op gebaseerd. View attachment 170819 Ik had ze voor de geboorte al helemaal voorbereid en hoefde alleen de decoratie in z'n geheel nog op de cc's te plakken (de cc's had ik ingevroren)
Die zijn heel erg leuk! Voordat ik je tekst las, dacht ik even dat ze bij een Lief dekbedhoes hoorden Onze jongens hebben een hoes voor hun toekomstige grote bed wat hier perfect bij zou passen. {edit} even plaatje opgezocht http://www.lieflifestyle.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/170x164/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/5/l507747-230_kleur55_2_1.jpg
Hier net de "drollen"toeven uitgeprobeerd voor hondencupcakethema voor de verjaardag van mijn moeder. Mijn vriend riep GATVERDAMME en nam er ook echt geen hapje van.....dus missie geslaagd wahahahahahahah! View attachment 170886
Ontzettend leuke hoes zeg! Ik ga even kijken of ik die ook ergens kan halen! Duurt nog een heeele tijd voordat Steven in een groot bed gaat, maar met kleertjes enzo koop ik ook graag dingen met raketjes, hihi.
@liftrasa echt onwijs gaaf die cc's, vooral die vlinder vind ik echt prachtig!! @sanny leuk die cc's met die raketjes
Heel leuk gedaan! Wendy je drollen zijn ook werkelijk geslaagd Net of ze er vers op gelegd zijn haha Sylvia ik vind je onderschrift zo mooi en bijzonder!
M00ie cc's! & die dr0llen hahaha h0e reageerde je m0eder?? Weet iemand dit misschien kun je met de funcakes biscuit 00k cc's maken??
Nee sorry Baby, weet ik niet! Heb je al gezocht op de site van de leukste taarten? Misschien dat je daar nog wat op vindt!
Volgens mij is dat niet zo lekker. Cupcakes horen toch echt wel een beetje met cakemix gemaakt te worden.