Cupcakes!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
  2. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ze zijn leuk geworden Eliesje.
     
  3. liftrasa

    liftrasa Fanatiek lid

    6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    zal deze foto ook nog even hier plaatsen omdat het toch ook cupcakes zijn ;)

    Leuk verhaal is dat deze taart samen met mij door het qmusic resQteam is weg gebracht.
    Ik had ze van de week een mailtje gestuurd dat ik een bruidstaart moest bezorgen vrijdag maar dat mijn vaste chauffeuse niet kon en dat ik zelf geen rijbewijs heb.
    Belde ze donderdagavond op dat ze naar Enschede heen kwamen om de taart met mij te bezorgen haha.
    Heb een erg leuke dag gehad.
     
  4. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @alle koekiemonster cc's erg leuk allemaal! Die wil ik ook nog es een keertje maken.

    @lifrasa heel erg leuk!
     
  5. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoi hoi

    Deze heb ik gisteren gemaakt voor mijn oma haar verjaardag. Was niet naar mijn zin maar mijn oma vond ze prachtig. Ik wilde eerst bloempotjes kopen met oase erin en dan oranje cupcakes als bloemen erin prikken maar kon de spullen en tijd niet vinden...volgende keer.

    Bekijk bijlage 178873
     
  6. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wendy: Ziet er leuk uit. Welke spuit(mond) heb je gebruikt? Ik heb nu eentje van Wilton gekocht met spuitmond 1M en daar maak je heel makkelijk een mooie swirl mee.
    Wilton Spuitmondje 1M Open Ster - Groot
     
  7. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Gewoon eentje van de Hema of Xenos (zo'n plastic kokertje) maar een goede spuit staat bovenaan mijn lijstje....!

    Die Wilton zie ik inderdaad vaak voorbij komen. Wat heb je nog meer nodig bij dat spuitmondje? Gaat dat op een zak of iets?
     
  8. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wendy: Je hebt een spuitzak nodig en een adaptor/coupler waar de spuitmond op past. De 1M heeft een grote adaptor/coupler nodig zoals deze:
    Wilton Large Adaptor/Coupler - TastyShop

    Ik had eerst ook een goedkope spuit van de Hema en ik zat er alleen maar mee te prutsen. Gelukkig lag het niet aan mij :)
     
  9. angelbaby

    angelbaby Fanatiek lid

    1M is inderdaad een erg fijne! Heb ook zo'n grote zonder kartel, dus gewoon een rondje. Die geeft ook wel mooie swirls.
     
  10. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    angelbaby: Die ronde spuitmond wil ik ook nog hebben. Die gebruiken ze in DC cupcakes heel vaak.
     
  11. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hopelijk heeft iemand een goeie tip voor mij...

    Heeft iemand misschien ervaring met de baking cups van house of marie i.c.m de bakvorm van Wilton?
    Ik helemaal blij met m'n vormpjes, doe ik het beslag er net in krijg ik allemaal plooien in de vormpjes. :( Dat terwijl ik zulke goede verhalen over deze baking cups heb gehoord....

    Dus maar mijn andere van Städter gebruikt, waar ze wel perfect in gaan zonder plooien. Ik balen! Want die van house of marie had ik juist net nodig. :(
     
  12. Mamak

    Mamak Fanatiek lid

    8 jun 2008
    3.420
    47
    48
    thuis
    ik bak altijd met house of marie (voor mij juist geen andere) EN ook met het wilton bakblik..

    Hoe doe jij het beslag erin?
     
  13. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik breng het beslag er in d.m.v 2 lepels! (ene lepel beslag, andere lepel beslag er vanaf "schrapen") Ik heb het met een ijslepel geprobeerd, maar dat ging niet echt lekker. ;)

    Je zag wel duidelijk dat de vormpjes groter en wijder waren dan mijn andere vormpjes die ik al had. Zou ik dan net de verkeerde gekocht hebben? hahaha heb ik weer :p
     
  14. Ik gebruik een ijslepel (voor de standaard) en voor de mini's gebruik ik de kinderlepels van mijn jongens :D Kwam er met de bruiloft cupcakes toen achter dat dat precies de juiste maat was ;)
     
  15. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.614
    364
    83
    ..
    Ik doe het in een grote spuitzak en spuit het beslag dan in de cups..
     
  16. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik moest 15 cupcakes maken voor een softbal-team, ik vind ze opzich best grappig geworden haha!

    De details van de softbal en de handschoen vond ik wat lastig, maargoed.. Ik ben benieuwd wat jullie vinden..

    Groetjes, Iris.
     
  17. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Iris ik vind ze super leuk!!! vind het heel erg knap gedaan
     
  18. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  19. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wow, echt mooi gedaan!!
     
  20. Zien er hartstikke leuk uit Iris :)
     

Deel Deze Pagina