Ow wat mooooi allemaal. Ik zou ze het liefst in een glazen kast willen zetten om er elke dag naar te kijken
Je hebt ook eetbare lijm en ook tylose kan je gebruiken als lijm om erop te plakken. @liftrasa die zijn echt heel erg mooi!!
Die zijn ook mooi hoor dames! Kweet niet meer wie het vroeg, maar m'n Hello Kitty cc heb ik met een uitsteker gemaakt, te koop bij shopvanbientje. Slecht voor je knip hoor, ze hebben er zulke leuke dingen!
wat een leuke cupcakes allemaal!!!! binnenkort ook maar even naar de makro om wat spul in te slaan. Geloof dat ze daar de funcake mix verkopen, of ben ik mis...
Wauw dames, ik kwam even uit nieuwsgierigheid kijken, maar wat een prachtige dingen maken jullie zeg!! Ik ben al blij als ik een appeltaartje een beetje fatsoenlijk uit de oven kan halen, dus dit zijn ware kunstwerkjes in mijn ogen! Echt super!!
wat ziet het er gaaf uit zeg, ben echt jaloers. Dit soort dingen kan ik echt niet maken. Heel erg mooi
Zijn jullie toefen van botercreme op smaak of anders? Kvind zachte toefen lastig omdat dat zo kwetsbaar is voor vervoer..
wie weet waar ze ergens een uitsteker van een kroontje verkopen?? Hij mag niet te groot zijn, want het moet op een cupcake passen.
leuk leuk leuk... Ik heb net mijn eerste cursus gehad voor taarten te maken. Maar cc's vind ik ook erg leuk!!!
Dit zijn cupcakes van 2 jaar geleden, heb in totaal nog maar 4 keer ofzo cupcakes gemaakt. Maak wel veel taarten. Maar ik vind cupcakes toch ook wel heel leuk.