Cupcakes!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vlinderbloem, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bedank voor je reactie! Gister bij de workshop heb ik 5 verschillende kleuren gekocht. Zijn alleen van die pastel kleuren want echt felle hadden ze niet meer, maar dan ga ik volgende week zeker even bij de v&d kijken :)!
     
  2. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Weet iemand of er ook een webwinkel is waar je kunt betalen d.m.v een eenmalige machtiging? Ik bankier met ING en moet op nieuwe inlog gegevens wachten en dat duurt te lang :p
     
  3. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Charity., Weet niet waar je woont? Maar in Rijssen zit een hele leuke " taart decoratiewinkel/loods " bouwhuis..

    Zal ook eventjes een fotootje posten.. 3e keer cupcakes maken :D
     
  4. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

  5. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Charity waar in overijsel woon je?
    in borne hebben ze 2 zaakjes die spulletjes verkopen Par donna en de suikerbuik, in Hengelo zit Sweetycakeshop een winkeltje en in Glanerbrug zit er ook 1 lotteroses (internetwinkel) en ze verkopen bij de intratuin ook maar is duur en bij de jamin verkopen ze ook spulletjes ;)
     
  6. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik woon in Enschede (Glanerbrug). Hengelo is dus dichtbij, heb toevallig de workshop ook bij Sweetycake gehad en daar al wat dingentjes gekocht maar merk dat ik toch nog te weinig heb hahah :p.
    Jamin had ik gezien indd maar die vindt ik best prijzig vergeleken met de internet winkeltjes.. Die in Glanerbrug zelf had ik nog niet gevonden dus bedankt voor de tip! :)
     
  7. charity2010

    charity2010 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Rijsen is opzich ook nog te doen, dus bedankt voor de tip! Ga hem zeker onthouden voor als we weer een keer in de buurt zijn :)
     
  8. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik had me opgegeven als testpanel voor DrOetker cupcakes en kreeg van de week mijn test pakketje binnen. Hier is het resultaat:
     
  9. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    WHOEHOEEEEE mooi zeg!!!
     
  10. Pure

    Pure Niet meer actief

    Oh wat leuk! Ik had me ook opgegeven, maar niets van gehoord. Het zijn mooie kleurtjes!
     
  11. vivi

    vivi VIP lid

    3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    leuk dit topic
    doe zo nu en dan ook taarten en cc maken heb ik veel plezier aan
    nu wil ik voor de geboorte van onze 2e uk ook cc maken maar heb een paar vraagjes misschien dat jullie me kunnen helpen

    ik wil ze dus van tevoren maken en invriezen maar kan dit als ze al helemaal klaar zijn???
    en hoe zit het met vullen, wat voor vullingen (graag frisse smaak niet te zoet) zijn lekker??
     
  12. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat leuk! :)
     
  13. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    vivi: Invriezen heb ik nooit gedaan maar hoor wel dat sommige dat doen als ze helemaal klaar zijn. Vullen zou ik niet doen bij cc, ze zijn toch zo klein.
     
  14. Ik kleur mijn fondant altijd zelf. Alleen zwart koop ik.
    Je kan genoeg kleurtjes vinden hoor (knalroze etc) en dan zelf kleuren. :)
     
  15. Zijn leuk geworden :D
     
  16. Ik heb gister voor het eerst macarons gebakken. (eigenlijk poging 2 maar zaterdag was het een waterige drap waar ik niks mee kon ;))

    Bekijk bijlage 185673
     
  17. soepstengel

    soepstengel Fanatiek lid

    1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    weet iemand waar ik een uitsteker kan bestellen voor cupcakes met van die karteltjes? wil voor mijn vriends afscheid op werk (basisschool) cupcakes van dolfje weerwolfje maken, en dan heb ik gelijk de vorm van zijn gezicht!

    Bedankt alvast!
     
  18. liftrasa

    liftrasa Fanatiek lid

    6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
  19. vivi

    vivi VIP lid

    3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo dames

    heb nog ff vraagje, ik wil mijn cc vandaag gaan bekleden en dan invriezen maar wat gebruiken jullie als 'lijm'voor de fondant jam of botercreme??
    als ik jam gebruik smelt de fondant dan niet???
     
  20. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    geen jam, normaal houd het zo ook, maar ik gebruik graag schokopasta (nutella of witte) die is lekker, kleeft goed maar doet de fondant niet smelten :D en maakt een mooie egale structuur
     

Deel Deze Pagina