moet zeggen dat ik ze daar nog nooit heb zien liggen dus hoop wel dat het filiaal hier ze heeft deze week maar eens gaan kijken, als ze nu ook nog eens uitstekers ect gaan verkopen zou super zijn hahahaha
hier in belgië komt het op 2 per pakje van 250 gr, wit of gekleurd... en op 6,95 voor een pak van 1 kilo
Hier in mijn buurt hebben ze ook uitstekers, kleurstoffen, marsepein figuurtjes, suikerfiguurtjes, figuren bedrukt op ouwel, modelling tools ed... Heel veel eigenlijk!! Gebruik ook de fondant van daar (die cake 'n party) maar heb af en toe dat ie schuurt of als ik het net over m'n taart getrokken heb dat er barstjes te zien zijn... Heel jammer maar voor de rest wel vrij goed om mee te werken.
Wel grappig dat het maken van cupcakes zo'n rage is nu. Ik ben 44 en op de foto's van mijn 2e verjaardag zijn de eigen gemaakte cupcakes van mijn moeder.En mijn oma die maakte ze ook al vroeger.Kom wel van Curacao dus daar waaide het al veel eerder over vanuit de USA. Echt superleuk.
Toen ik klein was maakte mijn moeder die ook al voor onze verjaardagen. In Nederland wordt het ook al heel lang gedaan, maar niet met marsepein/fondant. Wel met glazuur en dat soort versieringen. (ben 33)
Mijn mankomtomhalf6thuisvanwerkmetmededelingdatievolgendedagwatlekkersmeemoetnemenmaarhebnietzoveelinhuis cupcakes Bekijk bijlage 209136
Wahahaha.....maar op dat soort momenten komt wel je creativiteit naar boven. Ik moet ook nodig weer eens bakken. Is zooo lang geleden...
Ja, heb net besloten voor 1e en 2e kerstdag kerstcupcakes te maken. 1e kerstdag zijn we met 8 en 2e kerstdag ook dus dat moet wel te doen zijn. Leuk, ga vanmiddag of morgen weer eens naar de cupcakezaak.....
leuk! en lekker... Jamin heeft tegenwoordig ook allemaal leuke dingetjes om cupcakes mee te versieren. Moet mezelf dan echt inhouden als ik al die roze glimmende poedertjes, crempjes,balletjes en vormpjes zie hehe
Gisteren deze gemaakt. Had al maanden geen cupcakes gemaakt dus was wel weer eens tijd hihi. Bekijk bijlage 209780
leuk leukkkk wist niet dat deze club bestond!! heb met kerst voor het eerst cupcakes gemaakt, allemaal leuke spulletjes besteld enzo en denk dat ik er verslaafd aan raak!! zo leuk! maar kan vast nog wel wat tips/inspiratie gebruiken