mama's in Dordrecht

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door CiskaTess, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CiskaTess

    CiskaTess Nieuw lid

    5 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi alle mama's uit Dordrecht,

    ik ben Ciska en heb een prachtige dochter van 3 maanden.
    wie wil gezellig kletsen over de kids en je leven als kersverse moeder.

    groetjes Ciska
     
  2. huggy

    huggy Actief lid

    10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Hi Ciska,

    Misschien niet helemaal wat je hoopte, maar ik zag dat nog niemand gereageerd had, en dat is ook zo iets!

    Ik ben Marieke, moeder van een sterretje met de naam Elias.
    Nu 9,3 weken zwanger van ons tweede kindje. Ook ik woon in Dordrecht, Reeland.

    Liefs,
    Marieke
     
  3. Lau83

    Lau83 Actief lid

    28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Hoi! Kom niet uit Dordrecht maar woon ietsje verderop en heb zoals je kunt zien een zoon van ongeveer dezelfde leeftijd! Wij hadden de naam van jou dochter trouwens ook op ons lijstje van meisjesnamen staan. Gaat het goed met je dochter?

    Marieke gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat erg dat je een kindje verloren bent zeg. Lukt het wel om te genieten van deze zwangerschap?
     
  4. huggy

    huggy Actief lid

    10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Hi Lau,
    Dankjewel! En jij ook gefeliciteerd met je zoontje!
    Het lukt een beetje te genieten van deze zwangerschap, maar het is vooral heel spannend! Ik ben nu bijna 10 weken maar heb in 5 maanden 3 keer een miskraam gehad, en dat heeft er mentaal wel ingehakt. Deze keer hebben we gelukkig een kloppend hartje en groei op schema, dus dat is wel heel mooi!
     
  5. Lau83

    Lau83 Actief lid

    28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Dat is zeker mooi nieuws! Elke controle is dan zo spannend hè ? Wanneer mag je weer?
     
  6. huggy

    huggy Actief lid

    10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Dankjewel!

    De 25e mag ik weer langskomen, of als ik ongerust ben of er heel erg de behoefte aan heb nog even extra te checken dan mag ik eerder langskomen, kwestie van een belletje. Door al het verlies van het afgelopen jaar zijn ze extra lief voor ons!
     
  7. Lau83

    Lau83 Actief lid

    28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Oeh je mag bijna weer! Gaat het allemaal nog goed? Wil je weten straks of het een jongetje of een meisje wordt? Wij kozen ervoor het niet te weten...zo spannend.
     

Deel Deze Pagina