Wil m'n dochter ze nieuwe kamertje behangen twijfel dus tussen deze 2 behangen, het wordt sowieso 1 wand behangt de rest gewoon een Lichte kleurtje Bekijk bijlage 357215 En deze de welbekende pip studio Klein Design Hoorn - Behang - Pip Studio 2 - Pip Studio: Behang cherry blossom khaki 313022
Ik vind ze beide een beetje "tuttig" voor een kinderkamer. Ik zou het behang van Pip kiezen, die vind ik dan nog het leukst van de twee.
Ik vind de eerste ook wel erg ouwelijk. Die van Pip is net ietsje vlotter. Maar zelf zou ik voor een iets minder klassiek behang gaan.
De onderste, al vind ik hem nog wel erg druk, heb deze zelfde namelijk ook willen kopen voor een stukje muur in de speelhoek maar toch maar niet gedaan haha
Als het om een kleine wand gaat is het wel leuk hoor! Ik zou dan zeker voor de onderste gaan.. die andere vind ik niets voor een kinderkamer....
Die van pip... Die eerste vind ik ouderwets... Zoiets had mijn oma vroeger aan de muur... En vind de kleur ...tja te depressief ofzo zo somber
Sorry, voor een kinderkamer vind ik het niet mooi. Er zijn zoveel leuke soorten behang te krijgen met kleurtjes, motiefjes of bloemetjes wat meer geschikt is voor een meisjeskamer.
De pip vind ik het leukste. En ik denk dat als je daar echt baby accesoires bij doet dat je een leuk gezicht krijgt. Maar zou dan wel kijk voor echte babydingen omdat ik anders denk dat het te ouwerlijk wordt.