Cupmaat en bikini..

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb vorige week mijn cupmaat laten meten bij de Hunkemöller. Ik ben op zoek naar een bikini maar die hadden ze daar niet in mijn maat. Nu zoek ik overal online maar er is gewoon geen bikini in mijn maat te vinde :( Ik heb cupmaat 70D of 70E zeiden ze maar alle bikini's beginnen met cupmaat 75... Kan ik ook een 75C nemen dan bijvoorbeeld ipv 70D? 75D is namelijk echt veeeeelste groot en 75C sluit enigszins nog wat aan (alhoewel ze bij hunkermoller zeggen dat dat echt niet goed is enzo;)) iemand tips voor mij?!

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik ken het probleem. Je kunt andere maten passen maar als het niet helemaal goed zit moet je het niet doen. Ik zou naar een andere winkel gaan waar ze je maat wel hebben. Voor mijn cupmaat (D/E) bieden die bikinitopjes van hunkemuller echt niet genoeg steun.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja dat is ook zo.. Het gekke is, ik heb helemaal geen grote borsten, eerder klein/normaal...:( Dus veel steun heb ik niet nodig... Heb jij ook qua omvang maat 70? En bij welke winkel vind jij dan wel bikini tops in de goede maat? :)

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik zou gewoon wat gaan passen in de winkel. Vaak vallen ze allemaal verschillend. Ik heb zelf 80c nu maar laatst moest ik een b. Let er wel op dat wanneer je gaat zwemmen de cup wat ruimer word.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Cupmaten sluiten nooit precies aan bij bikinimaat is mijn ervaring. vroeger had ik dit probleem ook, en ben toen bij de bijenkorf wel geslaagd (en de hoofdprijs betaald). Ik denk dat het een kwestie is van wat verschillende maten en modellen passen.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Annadiva.nl heeft er genoeg van 70d en 70e hoor.

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb soms 70, soms 75. Mijn borsten lijken ook niet zo groot maar ik heb vooral een brede cup waardoor ik toch D of E heb. Ik heb twee jaar terug een hele mooie bikini bij Sport2000 gehaald. Ik hoop dat die nu nog past na de zwangerschap en met borstvoeding.

8. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn bh-maat en bikini-maat is wel hetzelfde.
    Bikini 75C van Hunkemoller en BH 75C van Triumph.
    Beide voorgevormd en met beugel.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt allemaal!

Ik ben meer van het online bestellen maar ik zal dit weekend maar even wat verschillende bikini's gaan passen in de stad.

Tassie, ik ken die website niet, ik ga vanavond even kijken.

Novastar, dat hoop ik ook voor je! Bij mij is het helaas heel erg veranderd sinds ik gestopt ben met de borstvoeding

10. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Een goede lingerie zaak. Betaal je wel meer. Maar heb je ook betere kwaliteit van hunkemoller/livera.

11. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je zoekt op Fantasie Swimwear of Prima Donna swimwear zul je meer websites vinden met cupsized bikini's, gericht op grote cupmaten.

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Freya swimwear heeft die maat ook wel hoor.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt voor het mee denken allemaal!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb dezelfde maat, ben nu geslaagd bij Sapph!

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Stom is dat he , ze zeiden bij mij 80D/E. Ik heb vrij brede schouders en boven lijf zeg maar. Altijd al gehad ook toen ik nog 65 kilo woog. Maar ik heb gewoon echt geen grote borsten vind D of E klinkt zo groot 🙈🙈

17. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Ik heb zelf altijd bikini's die je gewoon kunt strikken aan de achterkant. Heb normaal gesproken maat 65/70A, bijna niet te krijgen die maat 70.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Al eens bij Freya bikini's gekeken?

19. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Poeh, praat me niet van lastige maten :p
    Had vorige zwangerschap 65FF en nu 70G! En buiten zwangerschap om heb ik alsnog de lastige maat 65EE... Tsja enige dat ik kan aanraden is: ga naar een goede lingerie zaak en PASSEN! Niet online bestellen, echt, je wil veel liever iets extra betalen en een goede bh of bikini hebben die goed zit en jaren meegaat, dan dat je er één thuis bezorgd krijgt die net niet lekker zit. Veel succes ermee!

Deel Deze Pagina