Hallo, Zoals het onderwerp al zegt: Morgen is het 6 weken geleden dat ik ben bevallen. En al ruim 2 weken geleden is het bloed van rood naar bruin gegaan. Echter het blijft maar rommelen. 's Nachts nietys maar overdags wel zoveel dat ik het niet met een inlegkruisje red. Moet echt maandverband gebruiken. En ben dat verband zoooo zat. Sinds bijna 3 weken ben ik nu weer aan de pil. Aankomende vrijdag laatste innemen en dan de stopweek. Zou het kunnen dat het komt door de pil dat het vloeien maar niet wil stoppen? Na mijn 1e bevalling vloeide ik maar een kleine 3 weken. En nu komt er maar geen eind aan... Herkenbaar voor iemand? En zo ja, hoelang duurde het bij jou?
Ik heb na beide bevallingen ong 7 weken bloedverlies (eerst rood, toen bruin) en aan het eind van die 7 weken was het een beetje doorzichtig (gewoon wondvoch zegmaar), das nog even gebleven en toen is het gewoon weer gestopt. Voor de kraamzuivering staat natuurlijk ook ong 6 weken, dus vind ik het persoonlijk niet zo gek dat er nog viezigheid komt. Heb je geen buikpijn en ruikt het niet dan zou ik me geen zorgen maken. Hier overigens in die weken nog niet met de pil begonnen.
bij 1e 2 bevallingen heb ik zon 8 weken gevloeid. dit keer ben ik op dag 21 na bevalling met pil gestart, vloeien werd daardoor weer wat meer, heeft hele strip geduurd.. in stopweek heftig gaan vloeien en toen was het over denk dat ik gewoon kraamvloei, ongi en ontrekkingsbloeding achter elkaar heb gehad
Na m'n bevalling heb ik ongeveer 7 weken gevloeid. Is volgens mij niet zo vreemd, in elk geval geen reden om je zorgen te maken (zolang het inderdaad niet raar ruikt of pijn doet en je niet ineens weer hevig gaat bloeden). Ik gebruikte overigens geen pil.
Ik ben ook alweer met de pil begonnen en denk dat het idd daardoor komt, want ik had hetzelfde. Ik heb nu m'n stopweek en ik hoop dat het daarna klaar is met vloeien, want ben het ook al goed zat!! Overigens heb ik in m'n stopweek echt 1 dag héél veel gevloeid (bijna doorlekken van nacht-mv (die gebruikte ik ook overdag) na 2 uurtjes) en ook wat kleine stolseltjes. Daarna is het eigenlijk al heel snel minder geworden, maar het is nog niet weg. Vanavond maar weer beginnen met de nieuwe strip en dan hopen dat het weg is. Pffff... na 9 maanden níet ongesteld zijn, valt het nu echt wel weer vies tegen zeg
Bedankt meiden. Het blijft nog maar steeds rommelen. Afwachten maar en hier kijken of er nog meer meiden zijn die hetzelfde 'probleem' hebben.
Heyyyyyyy lekker herkenbaar, a.s woensdag is het 6 weken dat ik bevallen ben en hier ook nog steeds bruin bloed. Dus afwachten maar, gebruik de pil verder niet. ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren ben er nu ook wel flauw van.
Loulou, irritant he? Hier nu volop bloed vanwege stopweek. Gisteren zelfs zo erg dat ik erg duizelig van was. Nu wordt het alweer minder gelukkig! En nu alleen nog hopen dat ik er na deze onttrekkingsbloeding (?) helemaal vanaf ben...
hier is het nu sinds 2 dagen over in totaal dus 8 weken gevloeid. ik ben aan de 2de strip van de pil begonnen en sindsdien is het over.
Mandy, het ging bij mij (gelukkig) net zoals bij jou! Ik ben er eindelijk vanaf...naou ja, zo ongeveer dan. Heb nog wel veel afscheiding. Maar geen maandverband meer nodig. gewoon 3 keer per dag een schone onderbroek volstaat...