Stiekem hoop ik dat ze nog gaan groeien. Ik heb 100B, behalve dat ze iets voller/steviger zijn geworden is er geen verschil. 100B is ook zo niet in proportie, dus van mij mag het wel een D worden. Liever dan 90D, maar helaas, dat wordt 'm niet
Ik had 70B en pas vlak voor ons meisje eruit kwam begonnen m'n BH's toch wel erg uit te puilen, we zouden in het weekend wat nieuws gaan kopen, maar dat liep allemaal anders, haha. De eerste paar dagen na de bevalling leken het wel neptieten, vol, hard, stijf en enorm, maar inmiddels zijn ze weer terug bij af. Jammer, had ze best wat groter willen houden (Maar dan niet hard en stijf, graag )
Hier kleine B en zowel bij zoontje de volle negen maanden en nu ook nog niks maar dan ook niks gegroeid. Bij zoontje ook nooit stuwing gehad! Ging pas een week of 3 na mijn bevalling melk lekken. Bij deze zw is dat deze week begonnen.
mijn borsten beginnen nu net een beetje te groeien(wat ik niet erg vindt, heb van mijzelf al 85 e/f) maar waar kopen jullia de bh s? ik ga zelf meestal naar livera, maar daar ben je al gauw 70 euro kwijt per bh, dus ik heb ook maar 2 bh s in de kast liggen.
Bij de eerste zwangerschap had ik van mezelf 80A einde zwangerschap een dikke D cup vriendinnen schrokken echt van de grote haha na een paar maanden weer een A cup. Tweede zwangerschap naar een C cup gegaan en nu zit ik weer op een A cup dus helaas bij mij is er niks achter gebleven. Ik heb tegen de 30 weken zwangerschap voedings bh gekocht (sale)bij de Hunkemöller zaten erg fijn.
Ik ben van een 75A naar een mooie 80C gegaan had hetzelfde, overweegde ook een operatie als er echt geen verandering in zou komen - godzijdank is t wel gebeurt !