Tip eerste keer vliegen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rizzoli, 5 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wij willen graag op "grote" vakantie met het vliegtuig, maar omdat ik nog nooit gevlogen heb willen we eerst een weekendje weg met het vliegtuig.
    Ik ben heel bang voor het opgesloten zitten en niet weg kunnen, een paniekaanval is dan wat me te wachten staat. Vandaar liever eerste keer kort vliegen.

Wat is leuk om naar toe te gaan met een 2 jarige, niet te lang vliegen en enigszins betaalbaar?

2. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

London! Met Ryanair nu €5 voor een enkeltje is en 45 min vliegen :D

3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Oh en de pond staat ook heel voordelig nu.

4. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Mijn eerste idee was ook Londen. Barcelona is misschien ook leuk, 2 uurtjes dacht ik

5. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Berlijn, Barcelona, Valencia of Lissabon?

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Barcelona is prachtig. Praag heeft ook mooie stukken.

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Eerste keer voor onze dochter was Lissabon. :) prachtige aquarium hebben ze daar! Was een succes.

Overigens zit ik zelf liever in a380 met emirates. Met royale beenruimte en betere service. Zonder turbulentie kan je ook nog even wat rond lopen. Onze dochter werd verwend met speelgoed, op de foto met crew, eigen knuffel dekentje, baby pakketje met billendoekjes en lotion, fruithapje koekjes. ;)
    In februari vliegen we weer met ze

Oh niet alle luchtvaartmaatschappijen doen rustig aan met je buggy,, wij kregen hem ontzet terug. Gelukkig hadden we oud beestje mee

8. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik snap je voorbereiding met een weekendje, maar persoonlijk vind ik korte vluchten minder fijn dan lange.. zijn veel onrustiger. Ik heb vliegangst maar vond vliegen op Australië veel fijner dan op parijs. Je stelt je er ook op in en dat helpt. Vliegtuigen zijn ook groter en ruimer.
    Tip: iets met je handen doen helpt, google maar eens. Dus ga handwerken oid.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  9. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Bedankt voor de goede tips! We gaan rustig eens kijken wat haalbaar is.

Deel Deze Pagina