wij zijn net 2 weken geleden naar kempervennen geweest, prachtig park. Mooi zwembad en ook de huisjes zijn ons heel goed bevallen. Wij zijn met 3 stellen geweest, en 1 baby van 8 maanden. Was geweldig, vooral de skibaan is ook erg leuk. Verder leuk winkele in de buurt. Heijderbos ken ik niet.
heijderbos is geweldig met de jungledome(tropische vogels flamingo`s enzo) zwembad is ook echt geweldig.. gewoon heel goed hahahaha
Komen net terug van een week kempervennen en Teun heeft zich prima geamuseerd en wij ook baby/peuterbad is in vorm van een kasteel/burcht, met een klein glijbaantje en een kleine tunnelglijbaan waar papa of mama ook in kan hoor.... ook een grote langzame kinderglijbaan is er en een leuke wildwaterbaan die Teun helemaal het einde vond.... wij hadden een vip huisje nr 433 lag heel dicht bij het centrum het centrum met restaurants is ook gezellig allene de kinderboederij viel wat tegen, kwam ook waarschijnlijk door d ekou... weet van Heijderbos dat het leuk is met kids vanaf een jaartje of 3.5 ivm zelf goed door het jungeldome lopen, ben er zelf niet geweest maar heb ik vernomen van mijn broer... hier heb je een link naar me foto's kan je het zwembad zien VAkantie kempervennen 02-2010 pictures by Janette-leila - Photobucket veel plezier alvast
heijderbos vind ik niet echt leuk voor baby's...zijn nl erg veel (luidruchtige)jongeren in het zwembad!
Denk dat je die overal wel tegen kan komen, wij waren een week en in het weekeinde kwamen er meer groepen jongelui die dus oook van de kinderglijbaan gingen....hielden wel wat rekening met d ekleintjes hoor....en in het babybad speelde ook jongens van een jaartje of 10 en ja dan is er meer gespetter en gespat...