Hoi meiden ik ben bijna 6 weken zwanger nu van een tweede wonder, wanneer ik 12w ben vertrekken we voor 2weken op reis, zou ik dan mijn gewone kleren nog aan kunnen of zou je het al een beetje zien dat ik zwanger ben, is het waar dat je het bij een tweede sneller ziet? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen... Groetjes..
ik denk dat dit echt persoon afhankelijk is. ik had bij mijn eerste pas met 22 weken zwangerschapskleding aan en nu met 20 weken. Dus zoveel verschil zat er niet in.
denk dat je dat nu even af moet wachten. bij mijn eerste heb ik vrij lang mijn gewone kleren kunnen dragen maar nu met de 2e had ik al vrij snel dat de gewone broeken niet meer lekker zaten. ik draag nu ruim een week zwangerschapbroeken die zitten nu veel lekkerder. ik begin zelf al wel dik te worden maar dat zal van persoon tot persoon verschillen al is het volgens mij wel zo dat je de 2e x sneller dik word omdat het in de eerste periode minder weerstand heeft om te groeien..
Verschilt per persoon. Over het algemeen gaat het wel iets sneller. Maar ik weet niet vanaf wanneer je bij de eerste zwangerschapskleding droeg. Bij mij ging net bij de tweede en nu bij de derde niet sneller dan bij de eerste. Juist wat langzamer.
Ik heb met bijna 15 weken nog dezelfde kleren aan. Wel een wat opgezette buik soms en als je veel lage heupbroeken draagt dan zul je eerder last krijgen.
Hoeft niet, ik denk dat ik nu een kleinere buik heb dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen moest ik met 11 weken zwangerschapsbroeken aan en nu met 23 weken pas ik mijn eigen broeken nog, maar dan lijk ik alleen maar dik, haha!
Hier eerste x zwanger en met 12 weken al duidelijk buikje te zien. Kleding paste ik wel gewoon, maar knoop van spijkerbroek ging wel vervelend drukken. Iets mee zonder knoop en wat mee rekt en soepel valt zou ik in de koffer stoppen.
Bij de eerste zag je het pas later echt goed, tot 24 weken ongeveer had ik een heel bescheiden buikje. Vanaf 32 weken ging het echt snel, toen groeide m'n buik bijna als ik ernaar keek! De tweede zwangerschap zag je het wel iets eerder, maar ik was dan ook snel na de eerste weer zwanger. Weet niet of dit ermee te maken heeft. Maar het maakte elkaar weinig uit, bij de tweede zag je het goed rond 20 weken. Bij de eerste heb ik tot 36 weken mijn eigen kleding aangehad, bij de tweede al eerder een zwangerschapsbroek aangedaan maar die heeft heel de zwangerschap niet echt lekker gezeten. Ik droeg die ook meer omdat mijn eigen broeken te klein waren doordat mijn heupen breder zijn geworden. Het verschilt per zwangerschap denk ik, en per vrouw natuurlijk. Bij een tweede zie je het doorgaans wel (iets) sneller maar dat houdt (vind ik) niet echt verband met of je je eigen kleding nog past.
Bij mij ging het bij de 2e en 3e net zo snel als bij de eerste. Terwijl ze allemaal erg vlot op elkaar zitten.
Ik merk ook weinig verschil tussen nr 1,2,3,4 of 5 En het is niet zo dat er veel tijd tussen zat. De eerste twee 14 maanden en nr 3 & 4 een jaar en 8 dagen. Jongste is net 1 en nu 16 weken zwanger en pas gewoon mijn eigen kleren nog. Ik zou van alles mee nemen op reis vrouwen nemen toch altijd al te veel mee toch. Haha
Ik kreeg veeeeeeel sneller een buik. Tot een week of 28 ging het keihard. Om vervolgens een beetje gelijk te groeien. En nu op het einde is mijn buik echt kleiner dan bij de eerste en ben 10 kilo lichter..
Ik paste bij de eerste met 6 weken al niet meer in mn eigen broeken. Shirts rekken wel mee dus die konden veel langer aan. Nu bij de tweede gaat het weer zo snel. Ik pas echt niet meer in mn broeken dus heb weer zwangerschap broeken aan. Tsja elk lichaam is anders dus het is moeilijk te zeggen wat je dan nog zult passen
Ik ben nu voor de derde keer zwanger. Met 12 weken heb ik nu een buik die voor m'n gevoel meer past bij 20 weken. Ik pas nog in gewone kleren, maar broeken worden strak bij mijn buik. Het zit niet heel lekker meer, maar het ziet er vooral gek uit. Alsof ik heel veel taartjes heb gegeten. Dus ik trek nu liever iets aan waarin ik er zwanger uit zie, om dat misverstand te voorkomen. De eerste keer was dat pas veel later en de tweede keer was het inderdaad ook een stuk eerder dan bij mijn eerste zwangerschap. Als je nu op zes weken zit, dan kun je met een week of 3 wel een beetje inschatten hoe je buik met een week of 12 zal zijn. Fijne zwangerschap en een goede reis!
Bij mij gaat het inderdaad sneller dan bij de eerste. Nu rond de 19 weken is de omtrek van m'n buik 5 cm groter dan bij de eerste zwangerschap op dezelfde termijn.
Ik kreeg met 8wk al buik Maar is erg afhankelijk. Ik kan zoiezo met buik mijn eigen kleren altijd dus lijkt mij geen punt. Ik draag eigen kleren tot eind zwangerschap altijd. Jeans small wat lastig maar wat boyfriend model is fijn bijv
Ik pas niet al mn broeken meer (ik ben slank 1,63 & 53 kilo) kreeg al snel een bol buikje, als ik een shirtje draag zie je het al. Bij mn zoontje (1e zwangerschap) hoefde ik pas met 25 weken positiekleding. Nu moet ik het eigenlijk al, maar weiger het nog even😂.