hoi, ik had eerder een vraag over testen eerst positief dan negatief, ik had de ha gebeld en die zei een streepje is een streepje, en dat het dus of nog heel vroeg was en daarom de test daarna negatief was of weer een vroege miskraam. ik moet nu een week of twee wachten voor ik de vk bel en mag tussendoor niet meer testen en als ik dan verder geen bloedingen heb gehad kan ik over 2 weken gewoon de vk zonder nieuwe test. maar ben nog steeds beroerd met vlagen ruik alles en alles stinkt soms wat duizelig, ander eet gedrag en dat is alemaal nog niet minder dat is toch een goed teken...... toch of wil dat niks zeggen heb verder geen buikpijn alleeen als ik wat veel gelopen heb een soort van spierpijn in me onderbuik en me baarmoeder is tijdens het vrijen ook wat gevoelig maar dat hoeft ook niks te zijn toch pffff ik ben zzo bang dat het toch weer niet goed zzit omdat ik 22 juli al een mk heb gehad ben ik bang dat het nu weer gebeurd kan iemand mij eeen beetje geruststellen of mij vertellen dat het als dit zo gaat en het zou in de meestegevallen fout gaan dat ik daar rekening mee moet pfffff....
Hoihoi, Eerst een positieve test en dan een negatieve wijst niet op een vroege miskraam. Want ookal is het een vroege miskraam je blijft dan nog altijd positief testen. Wat de negatieve test verklaart? dat is niet altijd te zeggen het is het hoogstwaarschijnlijke dat het fout negatief was. Ik zou zeggen, over 1 week herhalen bij positeve test bellen naar verloskundige want als je al eens een miskraam hebt gehad maken we vaak wat eerder een echo. Zolang je geen bloedverlies hebt met krampen is de kans dat het goed gaat hartstikke goed! Imke
dank je voor de reactie nou heb ik toch nog een vraagje nu ik dit lees is de kans op een vals positieve test net zo groot als een vals negatief