Curetage,menstruatie en weer bloedverlies?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BabyAngel, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dame's,

13-3 het vervelende nieuws te horen gekregen dat ons kindje met 4wk al gestopt was met groeien.
    Testen bleven duidelijk positief en mijn lijf bleef zwanger!
    19-3 ben ik gecuretteerd en 1week later alweer een negatieve test.
    Ik ben 12-4 voor het eerst weer ongi geworden na een cyclus van 25dg.
    Nu hebben we de nodige stress gehad rond om de miskraam en zoonlief vorige week een epileptische aanval gehad en met ambulance Nasr het ziekenhuis gebracht.
    Vandaag had hij het hersenfilmpje en vanavond om 19:00 weer een aanval gehad.
    Ambulance is geweest maar hoefde deze x niet mee naar het ziekenhuis.

Ik zit dus alweer 4wk in stress en ging net naar het toilet en zag dat ik weer bloed verloor!
    Waar komt dit bloedverlies vandaan?
    Zou het door de stress komen,of zou er iets met mijn lichaam zijn?
    Heb wel steeds een opgeblazen gevoel en af toe steken in mijn onder rug.
    Het kan geen eisprong zijn want ik gebruikt ovutesten en die zijn nog negatief.

Heb vorige week donderdag de controle gehad bij de gyn maar kreeg verder geen echo of niks!!
    Alleen hoe het met me ging en of ik nog vragen had,klaar!
    Had wel gevraagd om een echo maar vond ze niet nodig.
    Wie van jullie heeft ook al eens een bloeding gehad 3dg na menstruatie?
    Ik weet nou helemaal niet meer hoe ik moet rekenen of tellen.
    Vanaf mijn menstruatie of deze bloeding!?!

Bedankt voor het lezen en e.v.t reageren.
    Liefs,melanie

2. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Jeetje, het zit je nog steeds niet mee zeg. En je zoontje weer een aanval, pfff lijkt me behoorlijk eng! Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden.
    Het bloedverlies na de 1 ste menstruatie heb ik ook toevallig ook gehad. Ik was vorige week bij de gyn en hij zei dat dit voor kon komen. Heeft ook nog met de echo gekeken en zag nog meer zitten wat er ook nog uit moet komen. Kwam volgens hem door de "wond" in de baarmoeder welke aan het helen was. Ik tel gewoon vanaf de menstruatie, dus niet vanaf het laatste bloedverlies. Jammer dat jouw gyn niet even de moeite heeft genomen om te kijken, zou jou een hoop zorgen schelen. Mijn bloedverlies was maar 1 dag. Wanneer jouw bloedverlies meerdere dagen aanhoudt of mocht je koorts krijgen, toch maar even de poli bellen. Sterkte!

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ik had 4 dagen voor me eisprong bruinverlies, toen dacht ik ook hoe kan dat? Maar je baarmoeder gaat voor de eisprong wat lager zitten en een beetje openstaan en dan kan je nog wat oudbloed verliezen. Dat was bij mij het geval.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké bedankt voor de reacties!
    Vanmorgen zat er niks in mijn maandverbandje.
    Als ik met wc-papier naar binnen ga (sorry) komt hij er wel een beetje bruinig uit!
    Dus Mss klopt het wat jij zegt Felina,ik hoop het zo!

Liefs

5. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik hoop het ook voor je eens kijken of je deze dagen een positieve ovutest heb.......wel testen hoor ook al heb je bruinverlies want je weet maar nooit

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Net weer wat bloedverlies en enorme rugpijn! Pfff
    Ovutest nog steeds negatief

Deel Deze Pagina