curettage gebeurd..

Discussie in 'Miskraam' gestart door happy2012, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Yes eindelijk is het gebeurd en hoop ik dit hoofdstuk af te kunnen sluiten.
    Tegen de ingreep en consequenties zag ik op, gelukkig is het me ontzettend meegevallen.
    Nu is er nog 1 dingetje die ik me afvraag, misschien denken jullie; wat een zeur, maar wil t echt goed laten rusten, ik had me voorbereid op met name heel veel bloedverlies na de ingreep, maar ik ben tot op heden amper bloed verloren, zelfs tijdens de ingreep.
    Wie heeft dit ook gehad/weet dit en is alles echt goed gekomen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen dit echt af te ronden, in principe natuurlijk fijn, niet zo veel bloed en met ervaringen van jullie nog beter.

Dank je wel en hoop dat het met jullie intussen weer goed gaat!

Liefs

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,fijn dat alles achter de rug is.
    Hier viel het bloedverlies ook opzich mee.
    Heb wel 8-9dg lichtelijk gevloeid,de eene dat wat meer als de andere.
    Mij is de curettage ook enorm meegevallen..zag er zo tegen op:(
    Ik kreeg meteen weer een eisprong op dag 9,helaas begon ik pas met ovutesten op dag 10 en werd toen ook op cyclusdag 25 ongesteld.
    De ronde erna meteen op dag 9 begonnen met testen en op dag 13 was mijn eisprong daar....en meteen een goede:D
    Ik raakte meteen weer zwanger en mogen over 7weekjes onze dochter in onze armen sluiten:D

Het schijnt doordat je baarmoeder mooi schoon is je extra vruchtbaar bent na een curettage.

Heel veel sterkte met het verwerken,dit moet je echt doen.
    Ik stond er ook positief tegenover ma curettage maar toch kreeg ik later in de nieuwe zwangerschap nog een klap.
    Durfde niet blij te zijn en voelde me schuldig tegenover ons sterretje maar ook tegenover dit wonder..heel dubbel.

Liefs

3. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Dat zijn fijne berichten!
    Hoop dat t bij ons ook zo mag gaan.
    En lekker genieten van jullie kleintje als ze er over 7 weken eindelijk is.

Liefs

4. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Bij mij viel het bloedverlies me beide keren mee, alleen of dat achteraf gezien nu zo'n goed teken was....

5. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Ook ik heb een curretage gehad met 9 weken, daarna bijna niet gevloeid, bij mij nam het na een dikke week minimaal vloeien enorm toe (ook toen nog even buikpijn gehad) Daarna ging het over in een echte menstruatie en nu alweer 2 goede cyclussen gehad.

Nu zitten we weer volop in de 3de icsi, weer m'n cyclus op de hobbel .... voor het goede doel!

Succes meid, hoop dat we allemaal weer snel een posi test hebben!

Groetjes trotsemammavan1

6. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Gelukkig is het je meegevallen!
    Bij mij is het ook meegevallen. Vorige week had ik ook een curretage toen wisselend bloedverlies. Nadat het paar dagen bijna niets was, kreeg ik ineens buikpijn en weer ontzettend veel verlies.
    Toen afgelopen donderdagavond ziekenhuis gebeld en moest langskomen. Er zaten nog restjes in die mijn lichaam niet weg kreeg.
    Nu na de curettage van gister eigenlijkngeen bloedverlies op een paar druppels na. Maar dit alleen tijdens het plassen.
    Ook helemaal geen buikpijn verder.

Dus bij mij was veel verlies juist een slecht teken. De arts zei gister tegen mij je mag geen maandverband vol hebben per keer.
    Dus nu hoop ik maar dat weinig verlies een goed teken is.

Succes in ieder geval en hoop dat alles in orde is

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier net afgelopen donderdag een curettage gehad.
    Ik zag er vreselijk tegenop... Maar t viel me alles mee.

Ik verlies ook niet mega veel bloed, vaak als ik naar de wc ga wel wat.
    Wel had ik gister gefietst en dat was echt niet fijn! Dus toch nog maar even rust houden.

Deel Deze Pagina