Curettage gehad en nog steeds pijn/zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daniellu, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Aankomende insdag is het twee weken geledenbdat ik een curettage heb gehad. Nu heb ik ook al ie tijd last van Bloed verlies soms hevig maar meestal matig. Woensdag de gyn gebeld mocht de volgende dag al komen zat helaas met werk maar nu moet ik woensdag. Toch zit het me niet lekker ik sta elke ochtend op met buikpijn en hoofdpijn bij me slaap en voorhoofd. Ik heb evenlopen Google maar daar leek t op dat mij lichaam dacht dat ik nog steeds zwanger was.. Nu mij vraag hebben meerdere dames hier last van gehad? Of komen deze symptomen je bekend voor dan hoor ik het graag!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het kan lang duren voor alle HCG uit je lijf is. Na mijn eerste miskraam testte ik 2 weken later voor het eerst negatief, na de tweede pas na 5 weken...
    Vloeien kan ook lang duren, maar het is wel goed om te kijken of een nacurettage nodig is: als er teveel restweefsel zit, is dat mogelijk voor jou een betere optie dan nog wekenlang vloeien om al dat weefsel op natuurlijke wijze kwijt te raken.
    Het is iig niet abnormaal, maar of je er wel of niet op in moet grijpen is dus vooral erg afhankelijk van de vraag hoeveel restweefsel er nog zit.

3. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Oké bedankt voor de info, ik hoop geen na curettage pff

Deel Deze Pagina