Hallo, Ben ik onvruchtbaar? Ik had namelijk mij eisprong. Daarna ging temp voor 2 dagen naar 37.5 en daarna kelderde hij meteen naar 36.9. Mijn temp voor de eisprong is altijd 36.8, dus mijn oude niveau zou je kunnne zeggen. Ik zie alleen maar tempkaartjes waarbij OF een snelle daling is maar dan echt vlak voor ongi, en dat is bij mij pas over een dikke week....) OF een langzame daling na eisprong tot aan ongi...... Maar ik heb dus maar een hoge temppiek van 2 dagen...................................................... Betekent dat dat ik niet vruchtbaar ben of verhoogde kans heb daarop? Ook krijg ik steeds 1 week voor NOD al last van bruinverlies waardan ook vaak stolseltje in zitten......... Help.................................................... Ik hoop dat iemand me wil antwoorden.. XX Ailiy
Hallo Aily. Nee dit wilt niet zeggen dat je onvruchtbaar bent. Elke lichaam is anders. En gaat anders met de temperatuur om na een ovulatie. Dat bruinverlies kan het hele begin van je menstruatie zijn. Ineke.
Hallo Ineke, Dank je wel voor je antwoord. Ik dacht dat je temperatuur minstens drie dagen hoog moest blijven, dat er anders iets mis is met je eisprong. Blijkbaar heb ik dat niet goed onthouden! Gr. Aily