Curettage in vooruitzicht: ben bang

Discussion in 'Miskraam' started by Arte, Aug 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zo zeg, das echt een wonder :)
    gefeliciteerd zeg!

maar wat een grote fout zeg, en wat heeft het jullie eerst veel verdriet bezorgt.

hopelijk gaat alles nu goed komen! :)

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou wat een fatastische nieuws meid, ik ben blij dat je nog een echo hebt gehad en dat je daar een kindje op zag wat nog vol in groei en beweging is meid

O wat zal dit een verassing zijn geweest en wat een wonder zeg

Hoe en waarom daar moet je maar niet meer over nadenken nu is jullie tijd om te gaan dromen over een babykamer babykleertjes en papa en mama worden

geniet van deze tijd

liefs miriam

3. Trees

Trees Niet meer actief

Wauw arte wat mooi! Ik raak er helemaal ontroerd van. Lekker genieten nu van jullie grote wonder!

4. Arte

Arte Lid

Aug 11, 2008
    7
    0
    0
    Dank jullie wel! :D
    Wat er waarschijnlijk gebeurd is: op de eerste echo heeft het vruchtje helemaal tegen de wand van het vruchtzakje gelegen, waardoor het als het ware 'opging in de omgeving'. Daardoor leek het vruchtzakje leeg (en er is echt uitvoerig gekeken toen!).

Zo zie je maar. Nooit op één echo afgaan!

Ik ben inmiddels een beetje van de schrik bekomen en het genieten begint. Maar ben ook nog wel bang hoor, dat er alsnog iets mis gaat.

Liefs, Arte

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    jeetje Arte wat een verhaal!
    Jammergenoeg was mijn 2de echo niet zo'n wonder.
    Curettage is uitgevoerd en ook heeeeeeel erg meegevallen. Ik was er ook goed op voorbereid ook dankzij jullie verhalen op het forum.
    En nu na de ingreep eigenlijk heel weinig last. De gyn heeft nog extra pijnstillers voorgeschreven maar die heb ik niet eens opgehaald bij de apotheek! Kruikje is meer dan voldoende.

Nu maar hopen dat HCG snel weg is en dat we snel opnieuw zwanger zijn. Want ik mis het idee van ons lentekindje wel heel erg!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Bij mijn 1e EN 2e echo zag je het dooierzakje ook helemaal rechts liggen, ik moet zeggen dat ik even met tranen in mijn ogen je verhaal lees, en megablij voor je ben, Arte!

7. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Zo Arte! Dat is een wondertje dat kindje van jullie! :) :) Een ontzettende dikke proficiat. En nu als de wiedeweerga genieten! ;)

Ik wens je een heel onbezorgde en gezonde zwangerschap toe.

Groetjes, Lola2

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Jemig!
    Ik wou net op je eerste bericht reageren omdat het me heel bekend voorkomt wat je daarin schreef.

Maar lees nu je laatste berichtjes. Alsnog gefeliciteerd!

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Fantastisch nieuws, ik kreeg net kippevel bij het lezen van je fijne boodschap :D

10. Lieve Arte,
    Nou ik heb echt met verbazing dit topic doorgelezen.
    En wat een goed nieuws op het einde zeg! Wat zul jij opgelucht zijn, super!
    Ik hoop dat je ondertussen weer wat van de schrik ben bijgekomen.

IK sluit dit topic, omdat een curretage voor jou gelukkig niet meer van toepassing is.

groetjes,
    rachel

Share This Page