Zeurende buikpijn en oud bloedverlies..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eva1979, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1979

Eva1979 Nieuw lid

6 feb 2009
    3
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu zo'n 7,5 week zwanger en ik heb sinds 2 weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Op 1 dagje na een beetje rose afscheiding kwam er natuurlijk verder niets. Nu een week later heb ik echter ook bruine afscheiding ofwel oud bloed. Wat moet ik hier van denken? Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben best onzeker.
    Ik heb pas volgende week een afspraak bij de verloskundige en die kan ik alleen in noodgevallen bellen. Dus ik hoop dat iemand hier mij gerust kan stellen. Liefs Eva

2. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hoi Eva,

Schrikken is dat he? :(
    Ik heb ook een topic geschreven over 'bruinverlies', moet je anders maar even kijken bij mijn 'berichten'.

Wat ik wel weet, na veel te hebben gelezen, is dat er geen eenduidig antwoord is helaas. Bij iedereen heeft het bloedverlies weer een andere oorzaak/gevolg lijkt wel.

Ik wens je veel sterkte en snap je onzekerheid heel goed. Probeer positief te blijven meid, ook al snap ik dat het vormen van allerlei spookgedachten zo gedaan is in je hoofd :rolleyes:

Groetjes,
    Meryl

3. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Hoi Eva,

Het kan inderdaad verschillende oorzaken hebben, hoeft niet iets ergs te betekenen.
    Maar je kan ook hier voor de verloskundige bellen. Misschien niet direct een noodgeval maar toch wel heel belangrijk dat je gerust gesteld wordt, misschien dat ze voor je naar het hartje kan luisteren, dat kan al een hele geruststelling zijn.

Liefs Lila

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik gewoon bellen. Heb van mijn vlk ook een spoednummer en zij zei dat je dat bij bloedverlies gewoon mag bellen. Zou het gewoon doen!

Veel succes en hoop dat het allemaal mee valt! Duim voor je!

5. Eva1979

Eva1979 Nieuw lid

6 feb 2009
    3
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. het is wel fijn om het gevoel te hebben dat je er niet alleen voor staat. Woensdag moet ik naar de verloskundige maar als het maandag niet over is dan bel ik eerst wel even. Het komt vast ook goed. Het zijn denk ik ook de hormonen die een beetje op tilt zijn! In ieder geval bedankt allemaal!

Liefs Eva :D

6. samkids

samkids Niet meer actief

Eva, ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. Inderdaad is er geen eenduidig antwoord wat je te wachten staat bij bloedverlies. Maar dit is zeker een reden om de vk te bellen.
    Over het algemeen zijn vk's ook altijd erg lief, geduldig en begripvol en snappen ze het absoluut waarom je belt bij bloedverlies.
    Toen ik een keer belde voor bloedverlies, regelden ze meteen een echo voor 2 dagen later.

Sterkte!

7. mamalucas

mamalucas Lid

13 feb 2009
    6
    0
    0
    Ruim een week verder sinds je hulpvraag. ALs het goed is ben je nu bij de vk geweest. Hoe is het gegaan? Ik ben wel benieuwd!

Deel Deze Pagina