Afgelopen maandag zijn mijn vriend en ik bij de gynaceloog geweest.. we waren zo blij we mochten eindelijk ons kindje weer zien. Daar aangekomen deed ze het echo apparaat op je buik en het enige wat we uit haar mond hoorde was nee dit is niet goed nee niet goed niet goed.. wij keken elkaar geschrokken aan. En toe zei ze het.. het hartje klopt niet meer... nu word ik aankomende woensdag al gecuretteerd..
Veel sterkte als je er iets over kwijt wil kan dat altijd hier, soms kan dat echt opluchten. Knuffel!
Dank jullie wel !! We hebben het er heel erg moeilijk mee. Maar de gynaceloog zei dat we dit even goed een plekje moesten geven (tranen vloeide direct na het bericht ). En zeker even een half jaar moeten wachten met opnieuw in verwachting raken dit ivm mijn lichaam die zich van de zwangerschap en de curettage moet herstellen. We hopen op het beste en dat er in de toekomst een prachtig kindje voor ons is weggelegd.
Heb het helaas 4 keer meegemaakt en 5 curettages gehad. Waarom moet je een half jaar wachten? Je mag geeoon meteen weer gaan proberen hoor wanneer je daar aan toe bent. De een adviseerd een menstruatie af te wachten de ander ziet geen bezwaar meteen weer te proberen. Zelf heb ik iedere keer een menstruatie afgewacht.
Veel sterkte meis! Ik heb vandaag een curettage gehad (met 10 weken). Heftig he! Maar een half jaar wachten ik moet afwachten tot ik ongesteld wordt en dan mogen we verder weer met ivf... Is wel erg lang een half jaar!!
Ahh wat vreselijk nieuws.. maar snap niet dat je een half jaar moet wachten.. ik ben 2 x gecurreteerd en mij is nooit verteld dat ik hoefde te wachten ook niet op eerste menstruatie.. Heel veel sterkte met je verlies en hoop dat je ondanks half jaar moet wachten weer snel in verwachting bent..
Dank jullie wel ! Een half jaar werd ons gezegt.. ookal vonden wij dit ookal nog al lang.. maar morgen zal ik het nog een keer vragen anders gaan we gewoon weer oefenen na mijn eerst volgende menstruatie. Morgen ochtend hebben we nog een laatste echo bij mijn verloskundige. Dit ivm dat het ziekenhuis het eventueel mis kan hebben. Om 11.15 moeten wij in het ziekenhuis zijn wn we hopen te kunnen zeggen dat t niet nodig is maar we gaan er van uit dat de curettage door zal gaan..
Sterkte!! Ook hier is gezegt dat je gelijk weer zwanger mag worden. Alleen dat sommige vrouwen het fijner vinden een x een menstruatie af te wachten. . Succes en sterkte de komende tijd...