na 6+ miskramen toch een kindje. . Wie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door happy2012, 17 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Lieve dames,

Zoals de titel al zegt, zijn er succes ervaringen die je met mij kunt delen?

Ik ben nu zeker 6x zwanger geweest waarvan 5 in ma zijn geëindigd allen met gedoe om er vanaf te komen en ik zou bijna zeggen gelukkig ook een spontane miskraam.
    Nu zit ik nog met de nasleep vd laatste want de vruchtzak komt er niet uit.
    Cytotec werkt niet en met curettage kunnen ze er niet bij. Om moedeloos van te worden. En als dat voorbij is sta ik weer aan t begin van de volgende onzekerheid. Want mocht ik weer zwanger worden. . Gaat t dan wel goed.
    Ik ben optimistisch ingesteld maar soms ook bang dat ik mezelf voor de gek hou als we er in geloven dat t toch ooit goed zou gaan. .

daarom hoop ik dat jullie een succes verhaal met me kunnen delen en me wellicht ook kunnen vertellen of je iets speciaals gedaan of gebruikt hebt waardoor t toen wel gelukt is?

Super dank voor het delen.

liefs

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb je al eens gedacht aan de kliniek in Gent? Hysteroscopie gehad? Herken veel in je verhaal. Hier 4 x ma gehad

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Welke onderzoeken heb je al gehad? (hier 4x mk voor zoon)

4. hopefaith

hopefaith Actief lid

8 aug 2014
    216
    1
    18
    Ik heb het 5x meegemaakt. 3x zelf los gekomen, 1x curretage en 1 bbz. Alle onderzoeken gehad en kwam niets uit.

Vorig jaar bevallen van een dochter..was geen zorgeloze zwangerschap want was echt bang dat het mis zou gaan!

En nu zelfs 29 weken zwanger van de 2e! We dachten met onze voorgeschiedenis gebruiken we niets meer.. en toen in 1x zwanger en ging nog goed ook! Bij beide zwangerschappen heeft het zkh goed geholpen. Direct echo's ivm de bbz en ze waren en zijn enorm lief. Ik val gewoon onder de vk omdat alles er goed uit ziet.

Ik heb dus geen ervaring met Gent. Hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt!! Dikke kus

5. mommy2016

mommy2016 Lid

18 mrt 2016
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zelf nietmeegemaakt

Een vriendin heeft zeker 10 miskramen gehad allemaal tussen de 6 en 8 weken

Toen kreeg ze een gezonde dochter wel eerder bevallen erna nog een gezonde dochter en toen een bbz en nu zwanger van de 3e

Er is altijd hoop

6. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Zit je in de Facebook groep 'herhaalde miskramen'? Als niet zou je daar eens een kijkje moeten nemen.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik heb na 9 miskramen een gezonde zoon gekregen. Hier is het goed gegaan door fragmin ascal en utrogestan. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen ik duim voor je dat je droom uit mag komen

8. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    #8 happy2012, 22 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2016
    Lieve dames,

Dank voor jullie reacties!

Wat fijn om te lezen dat er inderdaad echt wel nog steeds reële hoop mag blijven als ik lees dat er dames zijn die na zoveel miskramen, hoe verschrikkelijk ook, toch een gezond kindje op de wereld mogen zetten.

Hopelijk komt mijn kans weer dichterbij en mag dat wonder bij mij ook gebeuren.

Liefs

9. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    @zonnetje;
    ik heb zeker aan Gent gedacht, maar merk ook dat ik daar (nog) niet heen wil. Hier wordt veel onderzoek gedaan, heb het idee dat ze daar niet veel meer te weten zullen komen en vaak wordt het behandeld met het geen ik hier ook geadviseerd krijg of wel voorgeschreven mag krijgen.

Verder hysteroscopieen genoeg gehad..helaas..vandaag iig betere echo en hcg goed aan het dalen..hoe bizar om daar blij mee te zijn zeg..

jij sterkte ook met jouw traject. Cyclus weer hersteld na laatste curettage?
    succes

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Wat heb je hier als behandeling voorgesteld gekregen?

Deel Deze Pagina