Heeeel licht bloedverlies na curretage: wel of niet 'klussen'?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lex, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hallo ladies,

Ik heb op 1 okt een curretage gehad. Nog een paar dagen erna wat bloedverlies gehad en daarna was het over. Toen zijn we vrolijk weer begonnen met klussen (proces van miskraam duurde toen al 5 weken, dus we waren wel weer toe aan wat intiemiteit:p)
    Maar sinds een paar dagen heb ik nu wat heeeel licht (roze/bruin) bloedverlies. Het is echt niet veel; af en toe een veeg op toiletpapier of heel klein beetje in mijn inlegkruisje.
    De vk en gyn zeiden dat we weer mochten klussen (en badderen/ zwemmen) nadat bloedverlies gestopt was. Dat was ook zo, maar nu dus weer heeeel klein beetje.
    Vraag me af of we nu weer moeten stoppen (wil ook gewoon graag weer zo snel mogelijk zwanger worden) en of die paar keer dat we het gedaan hebben nu kwaad kunnen ivm infectie.
    Verder heb ik nergens last van, geen krampen of iets dergelijks.
    Thanks voor jullie hulp!

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi Lex,
    Blijkbaar adviseert niet elke VK hetzelfde. Bij ons is namelijk gezegd dat we direct na de MK weer mochten klussen (ik heb wel geen curretage gehad). Al hebben we daar zelf niet echt veel zin in aangezien ik nog steeds vloei. Dus mijn VK gaf aan dat je ook wanneer je vloeit weer mag proberen zwanger te raken. Misschien kun je je vk voor de zekerheid nog een keer bellen.

Ik hoop in elk geval dat je snel weer zwanger mag zijn!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bij rood bloedverlies niet klussen, bij wat rozige afscheiding is het echt geen probleem.

Suus

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Thanks ladies! Dacht zelf dat het waarschijnlijk wel OK was, maar is toch altijd fijn om bevestiging te krijgen!

Deel Deze Pagina