Curettage met plaatselijke verdoving

Discussie in 'Miskraam' gestart door Juul75, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij mijn hebben ze cytotec niet geprobeerd omdat dit alleen ene kans op slagen heeft voor de 8wk. daarna is de kans groot dat ej alsnog een curetage moet na deze medicijnen

mijn lichaam had nog totaal niet door dat het mis was maar goed op de dag dat ik de echo kreeg bleek ook het hartje gestopt was net die dag. 3 dagen later lag ik op de ok omdat ik te ziek was en mijn lichaam nog totaal geen seintje gaf dat het er zelf wat aan wilde doen. zo had ik geen bloed verlies, nog een dichte baarmoedermond en heel erg veel last van misselijkheid, heel de dag door overgeven en hoge koorts. was ook nog is uitgedroogt en dus wilde ze de pillen niet proberen omdat je lichaam dan al wel zelf al een deel van de mk in gang moet hebben gezet wil het echt slagen. tenminste dat vertelde ze me.
    ik had dus geen andere keus helaas. helaas zoals je stukje terug leest was de curetage een groot drama en is ook niet helemaal gegaan zoals het hoorde. had dus graag als ik de kans had gehad de pillen wel willen proberen. was toch al opgenomen en als er dan wat mis bleek te gaan dan hadden ze nog altijd een curetage kunnen doen

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lovewinnie, in jouw geval was een combinatie van mifegyne en cytotec een goede optie geweest. Dat kan zeker tot 9 weken, en vaak ook nog wel langer. Mifegyne remt de hormonen af, cytotec doet de baarmoeder krampen waardoor de vrucht wordt afgestoten. Het slagingspercentage met deze beide middelen is bijna 100 procent,. Beetje cru, maar dat is de combinatie van pillen die ze succesvol toedienen in abortusklinieken. Daar kan het kennelijk wel, en in ziekenhuizen niet. Treurig, toch?

Suus

Deel Deze Pagina