Curettage na missed abortion of pillen en binnenkort op vakantie.

Discussie in 'Miskraam' gestart door MevrouwH, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Oh dat lijkt me idd ook wel lastig met dat tussenschot enzo. Soms verwijderen het schot toch weleens?
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Ja als hij helemaal doorloopt, en bij mij is een stukje maar. En ben nu 21 week zwanger maar wel kans op vroeggeboorte en stuitligging verder gaat het goed. Dus hopelijk blijft het zo.

    Hopelijk helpen de pillen snel en heb je er niet teveel last van.
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Sterkte!! Hopelijk werkt t voldornde!!
     
  4. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Sterkte Mevrouw H., hopelijk werken de pillen voldoende! Hier ook een MA, nadat we ook een kloppend hartje gezien hadden. Heb vanmiddag de eerste dosis tabletten ingebracht, ben benieuwd of en wanneer het gaat werken.
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de gyn zo meedenkt met jullie en dat deze behandeling goed voelt. Ik hoop dat het uitdrijven zeer voorspoedig en ongecompliceerd gaat. Heel veel sterkte en ik gun jullie echt een super mooie vakantie toe om de batterij weer op te kunnen laden.
     
  6. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Heel veel sterkte. Wat ongelooflijk k.. allemaal he? Ik heb vanmiddag mifegyne ingenomen maar tot nu toe nog niks. Hoe is het nu bij jou?
     
  7. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Dank je wel!
     
  8. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Die mifegyne zorgt in principe nog niet voor de miskraam zelf toch? Wanneer moet je die medicijnen innemen?

    Hier is het nog rustig, klein beetje kramp, beetje bruinverlies, maar echt doorzetten doet het nog niet. Afwachten dus maar! Het is inderdaad behoorlijk shit, ben ook best bang voor de pijn. Tijdens de bevalling ging dat wel, maar dan weet je waar je het voor doet, da's nu toch anders.
     
  9. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Nee klopt, het kan overigens wel maar die kans is klein. De vorige keer was alleen de mifegyne genoeg maar toen had ik al een paar dagen ervoor weeenpijn gehad en al af en aan bloedverlies.

    Moet je zometeen weer pillen inbrengen?
     
  10. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Nogmaals sterkte!
     
  11. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik u niet te
    Ik had/heb dezelfde afwijking. Ben jij hieraan geopereerd?
     
  12. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Nee, pas morgen en alleen als het niet op gang is gekomen. Maar ik verlies inmiddels behoorlijk wat bloed, met ook af en toe flinke stolsels. Dus denk dat een tweede dosis niet nodig is.
     
  13. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Hoe is de pijn? Een beetje te doen?
     
  14. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Ja, dat valt tot nu toe nog wel mee. Heb wel op aanraden van de gyn al sinds vanmiddag paracetamol en ibuprofen geslikt. Dus dat zal misschien wel verschil maken.
     
  15. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Hoe is het nu met je?
     
  16. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Wel okee. Na heftig bloedverlies met de nodige stolsels vannacht (gelukkig dus niet al te pijnlijk) werd het rond 2.30 rustig en heb toen best okee geslapen. Nu verlies ik niet echt veel bloed meer. Desondanks heb ik niet het gevoel dat het al klaar is. De stolsels die ik heb kunnen bekijken waren volgens mij niet het vruchtje.

    Hoe gaat het met jou?
     
  17. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    #37 MevrouwH, 11 sep 2019
    Laatst bewerkt: 11 sep 2019
    Ik begin nu wel een rare buik te krijgen en het ziet ernaar uit dat er wat bloed aan gaat komen. Maar dit kan natuurlijk nog dagen duren. Vrijdag neem ik de cytotec als het nog moet.
    Heb je 1 dosis ingebracht of moet je nog meer?

    Bij welke termijn is het hartje gestopt? En hoe groot was het op de laatste echo? Zou het kunnen zijn dat je het als niet zodanig zou kunnen herkennen omdat het erg klein is? Dat je het misschien al bent verloren?
     
  18. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Ik heb 1 dosis ingebracht. Heb vanochtend even gebeld omdat ik nu dus niet veel bloed meer verlies, maar hoef toch geen tweede dosis in te brengen. Gewoon afwachten of er nog meer komt. Hartje is gestopt bij 8 weken ongeveer, kwam er bij 9 weken achter. Dus hoewel het nog klein is, is het niet superklein volgens mij. Er is wel 1 stolsel in de wc gevallen die ik niet heb gezien, dus dat zou ook nog het vruchtje kunnen zijn.

    Hopelijk is bij jou de cyotec niet nodig maar komt het zelf op gang!
     
  19. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Mijn vorige missed abortion was tussen de 7 en 8 weken gestopt en ik ben echt een vruchtzakje met een groot stuk
    Placenta verloren toen. Dat kwam wel in zijn geheel. Maar soms zit het in een stolsel en herken je het niet. Mijn vrienden had met 9 weken een miskraam en behalve heel veel bloed en stolsel niets kunnen herkennen. Wanneer wordt er gekeken of je alles kwijt bent?
     
  20. Melanzane

    Melanzane Lid

    8 sep 2019
    74
    48
    18
    Vrouw
    Volgende week ergens. Toen ik net belde, was de secretaresse er niet meer, dus moet morgen even terug bellen voor een afspraak.
     

Deel Deze Pagina