Hoi Dames! I need some advice.. Afgelopen Maart ben ik bevallen van een dochtertje, maar sinds 1,5 week ongeveer was ik spontaan weer net zo moe als toen ik zwanger was. Ik heb een test gekocht, DA eigen merk waar een (redelijke duidelijk) streepje kwam.. Daarna een clearblue digital, die zei niet zwanger. Ik heb daarna een early cb gedaan en daar zie ik ook een licht streepje (of zie ik spoken?) en vandaag een predictor early maar die is dan ook weer negatief. Ik zal eens foto's proberen bij te voegen, maar iemand enig idee hoe dit kan en van welke test ik nu uit moet gaan? Bedankt alvast! Liefs xx
Ik zie een streep op de test van de DA, maar nou weet ik niet zeker of een pennestreep ook positief is of dat hij net zo breed als de test streep moet zijn. Op de CB zie ik ook een lichte streep Ik zou over een paar dagen nog eens een testje doen
Ze lijken beide positief Zou over 2 dagen nog eens testen en kijken of het oploopt. CB met indicator heeft meer hcg nodig dacht ik. Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Oke.. Je zou verwachten dat hij na 2 dagen duidelijker zou moeten zijn.. maar je hebt dus verschillende testen gebruikt. Daarbij kun je de eventuele oploop dus niet zien. Ik zou morgen ochtend weer testen, hij zou dan echt wel duidelijker moeten zijn. Daarbij zeg je al 1.5 wk vermoeid te zijn, als dat door het zwangerschap hormoon komt dan zou je verwachten dat de testen duidelijker zouden zijn.. Is het een bewuste keuze om zo snel weer zwanger te worden?
Zeg dames het is een plus test de linker... die is echt negatief helaas en die andere vind ik helaas er ook negatief uit zien... Zou even KV 2v5 doen!
Ik zou het ook niet vertrouwen.. Hoor steeds vaker over valse streepjes op die van CB.. En predictor early is juist heel betrouwbaar dus daar kan je eerder vanuit gaan.. Ik zou even een kruidvat 2v5 doen dan weet je t zeker. Succes!
Daar heb ik geen ervaring mee, maar die is ook wel erg geel.. Volgens mij is de foto ook niet binnen de 5 minuten genomen.. En als ie ouder is dan 5 minuten, is aflezen niet meer betrouwbaar helaas..
Ik vind de predictor early erg betrouwbaar. Als je daar een streepje ziet, weet je genoeg. Die rechter is helaas een pennenstreep denk ik. Die linker lijk ik iets op te zien. Spannend!
Links is het bewuste valse "streepje" van cb. Rechts is enorm geel opgrdroogd en ook een groot deel pennestreep dus niet als positief te beschouwen. Feit dat de allergevoeligste test (de predictor early) vandaag negatief was is voor mij reden om er van overtuigd te zijn dat er helaas (nog) geen hcg zit. Ik vind de felicitaties dan ook erg vroeg en nog niet terecht