Hoi meiden ik had van de week laten weten dat ik het vruchtje had verloren. Nou moest ik gisteren naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of alles schoon was. Ik had er een goed gevoel over want ik had zo'n pijn gehad en er kwam veel mee, maar de echo liet zien dat er helaas nog "rest"over was gebleven in de baarmoeder. Dus nu moet ik alsnog worden gecuretteerd. De afspraak is verzet naar woensdagochtend. Morgenochtend dus. Balen, want ik had echt gedacht dat ik nu niet meer hoefde. Vanmorgen ook nog even een begravenis gehad en ik was al zo emo, dus in no time liep ik daar met m'n tranen. Leven en dood ligt dicht bij elkaar. Nu nog even een ander vraagje: Moet je zelf wat te eten meebrengen naar het ziekenhuis?
Hmmm meid dat is balen voor je! Antwoord op je vraag kan ik je niet geven. Wens je wel heel veel sterkte morgen in het zh. Zal aan je denken. Mirre
hey meis, sterkte morgen! eten meenemen heeft geen zin, je moet nuchter zijn... ik heb wel een infuusje met vocht gehad maar verder mag je niets.. na de curretage heb ik wat boterhammetjes gekregen, had zo'n honger! daarna een plasje gedaan en je mag naar huis...
Ja hoor, erna krijg je iets van een boterham of een beschuitje. Je moet iets eten voor je weggaat meestal. Sterkte morgen!
Hoihoi, Balen voor je,zit je nog langer in spanning! Ik had niks te eten meegenomen voor na mijn curretage, ik had zoiets: huppakee, zo snel mogelijk naar huis, maar als je hongerig bent kan je er ook om vragen hoor in het ziekenhuis. Succes en sterkte morgen!
Da's balen. Nu krijg je het dus dubbelop. En de pijn die je al gehad hebt en nog eens een curettage. Na mijn curettage ben ik door de verpleegsters verschrikkelijk verwend. Een driegangenmenu in een luxe restaurant was er niets bij. Dus je krijgt echt iets hoor. Heel veel sterkte, ik denk aan je. Liefs
Hoi meiden nou, het is voorbij. Moest om 8 uur in het ziekenhuis zijn en om kwart voor 10 werd ik geholpen. Ik was zo nerveus, had een pilletje gekregen om rustiger te worden maar die hielp niet. Had het de hele tijd onwijs koud en lag van top tot teen te bibberen en te shaken. En als de arts (een van de) ook maar iets vroeg moest ik alweer huilen. Maar volgens mij was het meer van de spanning en het feit dat ik het zo onwijs eng vond. Na 4 keer in mijn hand te hebben geprikt voor een infuus zat deze eindelijk op zijn goede plek. De artsen waren gelukkig wel heel lief en meelevend. Achteraf toen ik wakker werd na mijn narcose, dacht ik: nou dat viel allemaal wel mee. Om 1 uur was ik weer thuis, en ja inderdaad, ik heb in het ziekenhuis beschuitjes, boetrhammen, thee en melk gekregen! Nou ik heb verder weinig klachten, geen pijn, beetje vloeien. Ik hoop dat ik bij deze het hoofdstuk een beetje af kan sluiten en weer een beetje door kan gaan. De arts zei dat ik het beste een menstruatie af kon wachten, maar dat was meer voor het bepalen van de duur van een eventuele zwangerschap. Dus we zien wel. Meiden heel erg bedankt voor jullie steun en de aanmoedigende woorden. En ook voor het lezen van de nogal lange verhalen! Heeft me echt goed gedaan. Een dikke knuffel voor jullie allemaal!
hey silly, blij te horen dat alles goed is gegaan vandaag!! hoop dat je geen verdere nalast ga krijgen en maar weer je eerste ongi krijgt, of niet he knuffel terug van bianc