Curettage

Discussion in 'Miskraam' started by Liesben, Apr 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Op 3 april kregen wij het vreselijke nieuws dat ons kindje al met 8 weken was gestopt. Ik was toen bijna 11 weken zwanger.
    Afgelopen woensdag ben ik gecuretteerd.
    Nu heb ik na de curettage nauwelijks bloedverlies gehad.
    Het hele weekend al wat buikpijn, maar meer mijn darmen. Gisteren nog even het ziekenhuis gebeld, die zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
    Maar sinds gisterenavond heb ik wel wat meer buikpijn, het voelt echt als menstruatiepijn.
    Iemand dit ook gehad, een week na de curettage?
    Ik kan me zo voorstellen dat dit te maken heeft met het krimpen van de baarmoeder. Ik merk namelijk wel dat al mijn hormonen zich terug trekken. En net als de baarmoeder moet groeien tijdens je zwangerschap, moet deze natuurlijk ook weer krimpen erna.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Liesben,

Ik ben twee keer gecurreteerd en allebei de keren heb ik tot aan mijn eerste menstruatie last gehad van menstruatiekrampen. Ik had ook het idee dat door de curretages de baarmoeder veel gevoeliger was en inderdaad dat het weer aan het krimpen was. Ik wens je heel veel sterkte met je verlies.

groetjes trees

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hey Liesben, ik heb geen ervaring met een curretage, wel met een mk.. en de maand erna hield ik de hele maand ook krampjes..
    Hoe gaat het nu met je? heel veel sterkte voor de komende tijd, hopelijk kun je dit snel een plekje geven en je snel weer zwanger bent van een gezonde beeb :) *hug*

Share This Page