Help...buitenbaarmoederlijke zwangerschap? pijn aan linkerkant buik??

Discussie in 'Miskraam' gestart door inge08, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu net 5 weken zwanger maar heb wat lichte drukkende pijn aan mijn buik (linkerkant), ik weet niet of dit normaal is.. ben veelste bang dat het dit keer ook misgaat..(vorig jaar missed abortion gehad) Kan dit een symptoon zijn voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap????
    Help me aub.
    Gr inge

2. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Niemand???

3. samkids

samkids Niet meer actief

Hey lieve Inge, ik kan je helaas niet helpen. Heb geen ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelukkig. Toen ik eerder mijn twijfel over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsprak tegen de verloskundige, zei ze dat je heel veel pijn hebt bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus dat je dat niet zomaar voorbij laat gaan. Maar, als je je zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen. Die regelt dan een echo om het uit te sluiten.

Sterkte!

4. Maia

Maia Niet meer actief

licht drukkende pijn kan heel normaal zijn, grote kans dat het van je darmen afkomt.
    Volgens mij is inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heel erg pijnlijk plus wat ik toen van de gyn hoorde is dat het meestal pas na week 6 opgemerkt wordt (pijnlijk gaat worden). Maar als je het zelf niet vertrouwt gewoon even de verloskundige bellen.

5. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik heb het net gehad en had al een tijdje pijn in mijn buik, maar dacht dat het mijn darmen waren. Heb je ook bloedverlies gehad? Ik denk dat lichte pijn niet zoveel zegt hoor. Zou me niet al teveel zorgen maken. Ik kreeg op een dag ineens heeeeeeeele erge pijn en dan weet je gewoon dat het mis is. Kon niet staan, niet liggen, naja het kon wel maar de pijn bleef.. Hou het even in de gaten. Wordt het erger neem dan contact op met de vk..

6. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Ok bedankt voor jullie reacties, ik heb op de nacht van zaterdag op zondag, enorme buikpijn gehad, dacht echt dat het mis zou gaan, maar was enorm aan de buikloop... Sorry.... daarna knapte ik ook op, en nu heb ik ook geen last meer van die plek. Dus ws toch darmen... tenminste dat hoop ik, ik bel maandag toch wel even de gyn. om in ieder geval een afspraak te maken voor een echo.. ben benieuwd. Vind het wel reuze spannend allemaal...

Gr Inge

Deel Deze Pagina