heee meiden weer een nieuw topic, zit hier met een mega brok in mn keel te typen waar zal ik beginnen.... in november ben ik gestopt met de pil want we willen zo graag voor een kindje gaan, mijn cyclus was goed. altijd 28 dagen daar kon ik de klok op gelijk zetten. na 8 maand bezig daarmee zijn geweest had ik 's avonds mega krampen rechtlopen ging echt niet, het kwam steeds sneller achter elkaar de krampen en hoefde ook nog niet ongi te worden, ik ben naar de wc gegaan en het bloed liep er letterlijk uit!! was erg duizelig en had hoofdpijn. ook heb ik een paar dagen later een dikke prop verloren heb het mijn vriend laten zien het leek wel snot om het zo maar even te vertalen. een week later had ik ineens weer bloed verlies met ongi krampen.een maand later was ik 8 dagen overtijd en had echt sterk het gevoel dat ik zwanger was, paste mijn bh's niet meer en heb echt nieuwe bh's moeten kopen ze waren gewoon 2 maten groter geworden en ze deden erg zeer, smorgens was ik erg misselijk en duizlig maar durfde geen test te doen, op de 9e dag verloor ik weer bloed en een dag erna weer zo een zelfde soort propje wel iets kleiner. nu zit mijn cyclus erg raar, afgelopen maand weer 11 dagen overtijd. nu heb ik sterk het gevoel dat ik 2 miskramen heb gehad... heb op internet al het 1 en ander gelezen en het wordt ook gezegd dat je een propje verliest...alle symptomen waren er. heb ze zelfs opgeschreven omdat er iedere dag weer iets anders bij kwam. in die tijd erg vaak last van maagzuur. en nu helemaal niets meer. kan iemand mij misschien helpen??????? Veel liefs van een niet goed wetende mij
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat je twee keer eenmiskraam hebt gehad , het lijkt er wel een beetje op ...Ik weet niet wanneer de laatste keer was , maar als het nog heel pril is , kan er nog hcg in je bloed zitten en kan een test nog positief zijn ... Ik zou misschien dit toch eens aan je ha voorleggen , misschien stuurt ie je door naar een gyneacoloog en kan die je helpen ... liefs , Marjon
marjon, dankjewel voor je snelle reactie. heb al een test gedaan maar die is negatief, zelf denk ik dat het dan erg vroeg gebeurd moet zijn. ik had alle symptomen onderhand die je maar kan bedenken. het is nu dan 2 maand terug. ook heb ik mensen om mij heen gevraagd en de zeggen ook dat het een mk (en) geweest zijn omdat er 1 precies hetzelfde heeft mee gemaakt ook een propje. Liefs
ik zou het gewoon eens aankaarten , misschien dat een gyneacoloog je kan helpen ........misschien een bloedonderzoek starten .........
eerst een afspraak maken naar de huisarts en alles uitleggen die verwijst je dan door naar een gynacoloog?? kunnen ze het nu nog zien of het een mk is geweest? liefs
Misschien heb je de eerste keer een miskraanm gehad en ben je niet alles verloren en dat kan heel lang duren voordat dat alsnog vanzelf komt ....ik heb met 4 weken en 3 dagen een missed abortion gehad en met 10,5 weken een curretage omdat niet alles was afgekomen , zoiets kan natuurlijk ook gebeurd zijn ..
misschien dat ze met een echo kan kijken of alles schoon is in je baarmoeder en of er iets aan de hand is .En met bloedonderzoek kunnen ze natuurlijk niet meer zien of je zwanger bent geweest , maar misschien wel andere dingen , waardoor je misschien 2 miskramen hebt gehad .. Laat vooral merken dat je je zorgen maakt
oké, maar mijn cyclus is ook helemaal ontregeld.. heb je hetzelfde gehad ook een propje verloren?? xx
Ik verloor ong 1,5 dag bloed zonder pijn en op het einde een soort vlies-achtig iets .....Ik dacht aan een miskraam en heb ziekenhuis gebeld omdat ik meer kans heb op een bbz ..en er zat iets in mijn baarmoeder maar nog heel pril (was 1,5 week na bloeding) , ik moest een week later terug komen en bleek een mooie vruchtzak te zitten en zou minder ver zwanger zijn als dat ik dacht ......weer 2 weken wachten ..toen bleek dat het vruchtzakje nog steeds leeg was , ik dhad dus toch een miskraam gehad en mijn vruchzak groeide gewoon verder , waardoor je je gewoon zwanger blijft voelen ..........en heb eerst cytotec gekregen om de boel op te wekken maar dat hielp niet en uiteindelijk een curretage
zoiezo maak ik me zorgen, er zijn nu 3 mensen die dicht bij bij staan zwanger, en 1 heeft het 3 dagen terug verteld stond met mn mond vol tanden en wist niet wat ik moest zeggen ik loop hier al een tijdje mee rond en wist dus ook niet zo goed wat ik er mee aan moest.!! Ik hoop dat ik er wat wijzer van wordt als ik door wordt gestuurd. mijn HA die stuurt je niet zo gauw door vandaar. Laten we het beste hopen.. en echt dankjewel
heftig meid dus jij hebt iets hee anders gehad.. verder geen buikkrampen dan?? ja een ontregelde cyclus hoor je wel vaker als je een mk hebt gehad vandaar dat ik er nu steeds meer over nadenk omdat ik altijd de klok erop gelijk kon zetten en nu 8, 5, en 11 dagen overtijd..
als je echt laat merken dat je je zorgen maakt , en vererger anders je klachten maar ............ Ja en heel herkenbaar als mensen of naasten om je heen zwanger worden , iets wat jezelf zo graag wilt en niet lukt ......en juist dan hoef je maar de tv aan te zetten of je ziet een dikke buik of een lief klein beepje .......likt net of je dan een zwangerschaps en babysensor bij je draagt ...... ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt , meid ........ Je kunt hier op zsp het misschien ook aan verloskundige vragen ......
Hai meid, Blijkt dat heel veel vrouwen zwanger zijn maar dit niet weten omdat ze een vmk krijgen. Dit uit zich in een menstruatie. Hierdoor weten veel vrouwen dus eigenlijk niet eens dat ze zwanger zijn geweest. Ik zou als ik jou was gewoon de gyn bellen, zonder doorverwijzing van de huisarts. groet, mamaT
Bye the way.. de afgelopen drie dagen ben ik iedere dag gebeld door een zwangere.. Ik heb 3 zwangere vriendinnen en die hebben om de beurt gebeld... Net als ik vergeet over zwanger worden na te denken, gaat de tel..
Bij mijn bbz heb ik wel veel pijn gehad , maardat is dan ook iets anders als een miskraam , maar bij mij miskraam geen krampen , totdat ik de cytotec heb gehad en toen kreeg ik wel pijn , omdat het lichaam vruchtzakje wilde afstoten maar wat dus niet lukte ..
marjon dankjewel meissie echt lief van je!! dinsdag bel ik de dokter of moet ik meteen de gyn bellen??? Liefs van ij Xxx
je kunt de gyneacoloog bellen en kijken of je tercht kan , als je eerst een doorverwijzing ndig zou hebben kun je dat natuurlijk altijd nog regelen .... succes !!!
hey hey, heb weinig tijd gehad om de dokter te bellen, heb het er met mn schoonmoeder over gehad, en ze zei, ik zou het deze keer afwachten mocht het nu weer raak zijn en het gaat weer fout dan kun je beter de meteen de HA bellen het is nu ook al weer een tijdje geleden. liefs van mij