Hallo allemaal, Ik heb vorige week een miskraam gehad met 10 weken. Nou moest ik vandaag op controle komen om te kijken of alles weg is, helaas is dat niet het geval er zit ongeveer nog 1 cm. Nou krijg ik morgen een curettage, kijk er als een berg tegenop. Ben al bang als ik naar de tandenarts moet. Nou ga ik aankomende disndag voor een weekje naar Spanje, zou ik dan nog steeds last van bloeden hebben? Ik mag wel gewoon op vakantie toch? Alvast bedankt, Tinkerbel.
Jeetje meis, vind het heel naar voor je...sterkte... Ik had niet zo heel veel last van bloeden, ik had wel een ruime week wat pijn onderin mijn buik, je kunt dus dinsdag nog niet echt veel lopen en intensieve dingen doen, en je mag ook 2 weken na de curretage niet zwemmen of baden ivm infectiegevaar.
He tinkerbel, Sterkte morgen, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Vraag aan je gyneacoloog even of je op vakantie mag. Zo ja, geniet ervan ! Groetjes Marie
Hoi Tinkerbel Ik heb afgelopen maandag een curretage gehad. Ik zag er net zoals jij vreselijk tegenop. Maar het is mij alles meegevallen. Wel pijn toen ik uit de narcose kwam, maar kreeg toen pijnstiller toegediend via het infuus. Ook heb ik tot vandaag erg veel last van mijn onderbuik. Hopelijk wordt dat gauw minder! Daarvoor slik ik dan ook 2 paracetamols in een keer. Het vloeien is zo goed als gestopt, verlies nog wel af en toe bruine afscheiding. Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan tijdens de curretage, mocht je dit niet voor die tijd hebben gelezen. Laat je even weten hoe het is afgelopen? En mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. Dat heb ik ook gedaan. Heel veel sterkte. Veel liefs
Hey Tinkerbel. Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen vandaag.. Verder verschilt het bij iedereen hoeveel dat je gaat vloeien, ikzelf heb ruim een week gevloeid, maar de eerste 4 dgn dus niets.. bij mij kwam het gewoon pas later.. En als je vragen hebt.. vraag ze aan je gyn he! Daar zijn ze voor.. En natuurlijk kun je altijd hier op het forum bij ons terecht..! nogmaals heel veel sterkte! x sizzel
Nou dan ben ik weer. Het viel gelukkig reuze mee. Het wachten totdat je aan de beurt bent is erger. Ik mag inderdaad niet zwemmen of in bad, nou ja niks aan te doen. We moeten wachten totdat ik weer uit mezelf ongesteld word en daarna mogen we weer het gaan proberen. Nou dat kan bij mij wel eens heel lang gaan duren met mijn onregelmatige cyclus.. Moesten jullie ook allemaal zolang wachten met klussen weer? Tinkerbel.
Hoi tinkerbel Gelukkig is het meegevallen! Heb je veel pijn? Je moet absoluut niet teveel gaan tillen. Dat heb ik vandaag gedaan, maar mijn lichaam strafte mij onmiddelijk. Dus luister goed naar je lcihaam. Ik vloei nu ook weer. Bij mij is niet geadviseerd om te wachten totdat ik weer ongesteld ben, maar wil dat zelf wel. Heel veel sterkte toegwenst in deze moeilijke tijd. Houd ons op de hoogte hoe het met je gaat. Heel veel liefs
Hoi tinkerbel Gelukkig is het meegevallen! Heb je veel pijn? Je moet absoluut niet teveel gaan tillen. Dat heb ik vandaag gedaan, maar mijn lichaam strafte mij onmiddelijk. Dus luister goed naar je lichaam. Ik vloei nu ook weer. Bij mij is niet geadviseerd om te wachten totdat ik weer ongesteld ben, maar wil dat zelf wel. Heel veel sterkte toegwenst in deze moeilijke tijd. Houd ons op de hoogte hoe het met je gaat. Heel veel liefs
Hoi tinkerbel Gelukkig is het meegevallen! Heb je veel pijn? Je moet absoluut niet teveel gaan tillen. Dat heb ik vandaag gedaan, maar mijn lichaam strafte mij onmiddelijk. Dus luister goed naar je lichaam. Ik vloei nu ook weer. Bij mij is niet geadviseerd om te wachten totdat ik weer ongesteld ben, maar wil dat zelf wel. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Houd ons op de hoogte hoe het met je gaat. Heel veel liefs
Geeft niet hoor! Wel grappig 3 keer hetzelfde advies. Ik beloof je ik zal niet tillen (ha ha) Groetjes Tinkerbel
Heel veel sterkte met het verwerken! En probeer goed te luisteren naar je lichaam. Ikzelf heb na de curettage niet meer gevloeid. Wij moesten ook 1 ongesteldheid afwachten en dat hebben we braaf gedaan. Wel een beetje jammer van de tijd, maar ok... Nogmaals veel sterkte! x Marije
Hoi tinkerbel Hoe gaat het met je? Heb je veel pijn? Ik hoop het niet voor je. Heb je een beetje kunnen slapen? Ik kan nu zeggen dat de pijn redelijk weg is. Gelukkig. Nou ik hoor het wel van je. Heel veel sterkte meid! Veel liefs
Hoi verzorgingsmiep, Ik ben blij dat jij je ook weer wat beter voelt. Ik heb bijna niet geslapen maar dat zal er wel bij horen. Ik heb eigelijk bijna geen bloedverlies en geen buikpijn. Wel heel erg misselijk, maar dat zal wel van de narcose komen. Ik vraag me alleen af of het bloedverlies nou zo weinig blijft of dat het allemaal nog moet komen. Ik heb van het ziekenhuis een hele zak met paracetamol meegekregen maar ik heb ze vandaag nog niet nodig gehad. Groetjes Tinkebel
Hoi Tinkerbel Gelukkig dat het gaat met je! Ja de misselijkheid zal wel door de narcose komen, daar had ik geen last van. Maarja iedereen reageerd anders op de narcose. Ik ben nu weer wat meer aan het vloeien, maar dat komt ws omdat ik nu meer dingen doe. A.s. zondag ga ik 5 uurtjes werken en maandag en dinsdag hele dagen. Ben benieuwd hoe het gaat. Nogmaals veel sterkte. Heel veel liefs