buikpijn rond en na ei

Discussion in 'Miskraam' started by Marie26, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Heb even een vraagje. Sinds een week heb ik iedere dag last van mijn buik (krampjes). Eerst dacht ik dat dat komt omdat mijn eisprong eraan zat te komen, maar een paar dagen verder inmiddels heb ik er nog last van. Is dit herkenbaar voor jullie ? (ben na mijn curretage in maart weer voor het eerst ongi geweest drie weken geleden en had van de week een positieve ovulatietest). Ook heb ik van de week nog bruinige sliertjes slijm verloren (sorry!).

Groetjes Marie

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    niemand ?

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ja hoor Marie, heb ik ook een hele tijd gehad na mijn eerste mk en ook na de tweede. Het wordt wel minder na een aantal cycli. Sterkte!

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Neeke.
    Ik heb nog steeds veel last van krampjes, eigenlijk iedere dag wel. Vandaag tijdens mijn werk ook, echt pijnlijk. Ik weet niet wat er zich allemaal in mijn buik afspeelt, maar het voelt niet goed.
    Ik denk dat ik voor de zekerheid toch maar even de dokter ga bellen en langsga.

Groetjes Marie

5. Hellen36

Hellen36 Actief lid

Apr 30, 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Marie,

Ik vroeg me af of je nog naar de dokter bent geweest en of hij/zij een oorzaak voor je buikpijn wist.
    Ik heb na mijn miskraam op 30/4 als het goed is net voor dit weekend weer een eisprong gehad (volgens ovutest) en dit weekend heb ik last van 'rare' buikpijn. Ik kan niet plaatsen waar het door komt. Gisteravond werd het erger en nu is het weer minder, maar wel zeurderig aanwezig.
    Ik maak me niet echt zorgen, maar ik ben er wel erg mee bezig, omdat we al heel lang probeerden zwanger te raken en dus erg teleurgesteld zijn over de miskraam. Nu hoop ik dat het niet weer zo lang gaat duren. Daarom let ik ook erg op wat er in mijn lichaam gebeurt, vooral rond eisprong en naderende NOD.

Groetjes,
    Hellen

6. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi Hellen

Bedankt voor je reactie. Ik ben niet meer naar de dokter geweest om de reden dat ik eigenlijk sterk het vermoeden heb dat ik weer zwanger ben. Ik met veel misselijk, heb constant weer krampjes in mijn buik en ben de raarste dingen aan het drinken die ik normaal nooit drink, maar wel dronk toen ik zwanger was. Ook zegt mijn vriend dat hij me snel aangebrand vindt, dus wie weet.
    Ik kan komend weekend testen, en als het negatief blijkt te zijn, en de krampjes dan nog aanhouden, ga ik wel naar de dokter.
    Ik hoop voor jou dat je snel van de krampen af bent, zo niet gewoon lekker zwanger!

Liefs Marie

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Ik had ook bijna de hele maand last van krampjes. Net nadat ik ongi was geweest voelde het alsof ik weer ongi moest worden. Bij mij was dit een goed teken......

Succes!

8. Hellen36

Hellen36 Actief lid

Apr 30, 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hoi Marie,

Zou geweldig zijn als je weer zwanger bent. Voor mij is dat echt te vroeg om te zeggen, want ik heb net mijn eisprong achter de rug. Heb ook sterk het idee dat de kramp daar mee samenhing, want nu is het weer over.
    De gyn had ook geadviseerd om een cyclus over te slaan en na de eerste menstruatie pas weer te beginnen met proberen. Dat gaat eigenlijk tegen mijn gevoel in, want ik wil elke kans benutten (we hebben dus niet gewacht). Maar door die krampen was ik wel een beetje aan het twijfelen of het toch wel goed is zo snel. Maarja, denk ook dat als je lichaam er niet klaar voor is, het niet gebeurt.

Ben benieuwd hoe het testen bij jou afloopt komend weekend! Spannend!

Groetjes,
    Hellen

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    hoi hoi

nou, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanmiddag 4 dagen voor mijn nod getest (kon het niet laten door alle symptomen) en POSITIEF!
    Ik durf nog niet heel hard te juichen, omdat je wel eens hoort dat het nog mis kan gaan voor je nod, en bovendien zijn we wat minder blij door de miskraam van februari jongstleden. (we beseffen maar al te goed dat we niet te voorbarig moeten zijn bedoel ik).
    Maar een ding: de krampjes zijn dus waarschijnlijk een goed teken! Nu maar komende dagen wachten en zaterdag weer testen. Ik durf het nog steeds niet helemaal te geloven, zo snel ook al weer.
    Hellen, ik hoop dat jij binnenkort ook zulk nieuws gaat krijgen!

Liefs Marie

10. roselinde

roselinde Lid

Apr 24, 2007
    24
    0
    0
    recepseniste/telefoniste
    woerden
    hoi hoi marie
    Ik heb vorige week dinsdag een curretage gehad ik was 9 weken zwanger
    Waarom moet het toch ons over komen?
    groetjes en liefs roselinde

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb ook al een tijdje last van buikkrampen.
    Volgende week moet ik naar de Gyn, ben benieuwd.

Hoop ook op zo'n mooi nieuws. ;)

12. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi meiden,

Bij mij is het onverwachte gebeurt: ik ben weer zwanger!
    Meteen de eerste keer nadat we het weer mochten proberen.
    Nu weet ik dus waarom ikl die buikkrampen had!
    Ik hoop voor jullie ook op goed nieuws, succes !

Liefs Marie

Share This Page