Hoi meiden.. Ik zoek: 75 effen witte geboortekaartjes 100 x 100 mm (100 x 200 mm opengevouwen) Een uitgestanst kader in de voorkant, zodat de naam, binnenin gedrukt leesbaar is aan de voorkant. Waarom ik zo moeilijk doe? ben grafisch ontwerper en heb uiteraard zelf een kaartje ontworpen, maar als een drukker een stansmes moet maken voor mijn kaartje ben ik klauwen met geld kwijt.. Dus dacht ik beter een bestaand kaartje met zon gat erin bestellen waar ik mijn ontwerp op aanpas, maar die kun je (tenzij je als drukkerij een relatie hebt met een leverancier) nergens onbedrukt bestellen. Iemand een idee?
Misschien via Buromac en dan de creatief collectie, dat zijn lege kaartjes, die nog helemaal aangepast kunnen worden.
Weet niet precies de maat van die vierkant kaartjes, maar misschien kun je eens bij een hobbyzaak kijken??? Weet dat je daar wel zulke kaartjes kunt halen, maat twijfel aan de maat en dan is de vraag of ze zulke hoeveelheden hebben natuurlijk (bestellen zal dan vast geen probleem zijn). Succes met je zoektocht.
Ik heb de mijne gehaald bij ava papierwaren . Weet alleen niet of dit alleen in België bestaat of ook in Nederland
Bedankt meiden, ik ga nog even speuren! Stom ook dat ik er weer 1 wil hebben met zon gat.. Manlief helemaal weg van het ontwerp dus kan niet meer terugdraaien.. Slimmerik
Misschien kan je zoiets bestellen bij Drukwerkdeal?? Zij kunnen erg veel, als je ze even persoonlijk benadert. Weet niet of ze zoiets ook doen?!
misschien een idee maar kun je dit niet via vistaprint doen daar kun je je eigen ontwerp toch ook downloaden op kaartjes verder heb ik er niet veel verstand van
Ik maak ALTIJD mn kaartjes zelf. Via Photoshop maak ik een ontwerp, deze sla ik op in JPG en dan via Poobies of Kaartje2go upload ik 1 afbeelding per kaarthelft, deze maak ik kaartvullend en voila! lekker doen! anders kan ik het ook voor je doen hoor PB me maar!
http://www.vistaprint.nl/gallery/IEEAbAYBADMAAAA=/uitnodigingen-en-aankondigingen/baby.aspx?txi=15649&xnid=TopNav_Baby+(linked+item)_Cards_Cards+%26+Invites&xnav=TopNav hier ook niet tussen zijn een beetje teveel pagina's maar daar kun je dus ook je eigen ontwerp uploaden ik weet alleen niet of ze ook open voorkant hebben
Je hebt bij de hobbywinkel allemaal mogelijkheden om zo'n gat zelf in de voorkant te stansen. Ga daar eens kijken ... volgens mij zijn er nu zelfs mogelijkheden met wat jij wilt. Successs
Is het een idee om een pons te gebruiken om zelf de cirkels eruit te halen? Ligt er natuurlijk aan hoe groot de cirkels moeten zijn er dergelijke?? Heet dat trouwens bij de hobby winkel niet gewoon passe partout kaart? bijv: Vierkante Passe partout kaarten 10 stuks Rond - Kaarten en Oplegkaarten - Passe partout kaarten Vensterkaarten - De Mobiele Hobbywinkel
Afhankelijk van de grootte van de cirkel zelf een pons maken? Een metalen buis scherp vijlen, een stukje vloer zeil eronder en slaan met een hamer... Of met zo'n cirkelsnijder, zoek maar eens op Google images Bijv deze voor cirkels van 5cm
Dat is ook nog een goede optie. Als je namelijk voorgeponste kaartjes koopt en die gaat printen dan gaat de rand van je rondje heel lelijk worden. Ik denk dat je beter kan kijken of je op de een of andere manier het rondje na het printen (en dan 3 mm overlap in de cirkel inbouwen) kunt uitsnijden. Dit doen ze ook met drukwerk je krijgt anders dat de inkt op de rand gaat opbouwen en dat is heel lelijk. Successs
jaa sorry het waren idd veel pagina's maar vind de andere tips ook heel goed ik heb er niet zoveel verstand van succes in ieder geval hoop dat je inmiddels de 22 pagina's door bent