Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit er aan te denken om hier mee te beginnen, maar toch wat twijfels. Ik heb geen volle bos haar, het is nogal fijn. Ik ben er goed in geworden dit te camoufleren door bepaalde stijlingsproducten te gebruiken en krijg vaak complimenten over hoe mijn haar zit. Maar zelf stoor ik me vooral aan de droogte en pluizigheid ervan en dat ik het nooit zomaar kan laten opdrogen na het wassen, want dan hangt het waar het hangt. Ik ben daarom erg benieuwd naar curly girl tips en ervaringen!
Een vriendin van me volgt de cg methode. En haar krullen zijn er echt serieus heel mooi door geworden. Je moet je er wel echt in verdiepen, als je het echt goed wil doen. Oh.. en haar tip: Je haar fohnen met behulp van een vergiet, ipv een diffuser. Je haar doe je in de vergiet en daaronder hou je de fohn. T ziet er belachelijk uit maar volgens haar werkt het heel goed. Ikzelf heb geen tips, mijn haar is zo steil als maar zijn kan... maar het is zeker het proberen waard! Dat je haar fijn is, maakt niet uit. Je gaat producten gebruiken waar bepaalde schadelijke/uitdrogende dingen niet in zitten. Dus alleen maar goed voor je haar. Nog een tip: maak foto's tussendoor! Leuk om het verschil te zien.
Dankjewel! Haha ja, dat van dat vergiet was ik ook tegengekomen online Maar inderdaad wat je zegt, ik wil me er goed in verdiepen. Er zijn echter zoveel producten en manieren dat ik even niet weet waar te beginnen. Foto's van het proces is ook een goed idee!