Ik ga binnenkort verhuizen en op mij nieuwe adres is glasvezel aanwezig. Nu heb ik mijn mobiele abonnement ook al 14 jaar bij t-mobile en altijd tevreden geweest. Ziggo is best oke voor internet en tv maar heb toch al vaak een storing gehad hier op de kabel of dat het er vanwege werkzaamheden ineens een halve middag uit ligt. Iemand ervaring met glasvezel? Is het een beetje gemakkelijk aan te sluiten in huis (meterkast) Heb hier nu een vrij trage verbinding sneller dan 30 gb up en 3 down haal ik niet. Voor het nieuwe huis zou ik zo 20 euro per maand kunnen besparen en een 50 up en down snelheid hebben. Dus het spreek met wel aan. Maar ken niemand in mijn omgeving die een glasvezel verbinding heeft...
Wij hebben het ondertussen al 2 jaar, en nog steeds dik tevreden! Eerst hadden we kpn glasvezel, vaak storingen en mega traag. Nu zit ik veel goedkoper met sneller internet. Ze stuurden bij mij gratis een monteur die het kwam instaleren, dus dat scheelt weer zelf kloppen in de meterkast. Toen bleek dat wij boven toch geen volledige internetverbinding hadden (wat ze wel beloven), kwam er gratis weer een monteur en werd er gratis nog een of andere versterker geplaatst, ideaal! Wij hebben hier een 5g netwerk maar omdat niet alle apparaten dat al aan schijnen te kunnen, ook een normaal Wi-Fi netwerk. Omdat wij zo'n alles in 1 pakket hebben, hebben wij ook tv, en ook daarbij nog nooit problemen gehad. Kortom ik ben een super tevreden klant.
Wij hebben ook een glasvezel thuis, sommige huizen hebben dat inderdaad. Monteur kwam het ook maken en heeft een nieuwe erin gezet waardoor ons internet nog beter is geworden. Ik hoor hele goeie verhalen over t-mobile, heb zelf altijd telefoon abbo gehad van hen. Maar ze schijnen ook goede internet aan huis te hebben.
@Cin85 jullie hebben t-mobile? Ik wil alleen internet gaan afnemen denk ik. Tv kijken we gewoon nooit. Alleen netflix en videoland. En nu dus Disney+
Ja, wij hebben T-Mobile. Wij kijken alleen maar voetbal op live tv, zodra daar iets voor komt hoef ik ook geen tv abonnement meer te hebben.
Oh ja mijn vriend kijkt alles van de F1. Maar geen idee of dat ook deels te streamen is. Maar goed nu zit hij in het weekend vooral nog in zn eigen huis. Geen idee hoe dat is al we verhuisd zijn en dus wat dichter bij elkaar komen te wonen.