Curly girl methode?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roodborstje2, 22 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Zijn er hier mama's die de Curly Girl methode toepassen op hun haar? Ik wil het graag volledig gaan toepassen, maar ik merk dat ik het moeilijk vind om Nederlandse producten te vinden omdat zoveel informatie over de methode uit de VS komt.

Dingen als welke mousse, welke gel, een fijne leave-in conditioner zonder siliconen.

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Kijk eens op Facebook bij Curly girl pagina’s. Heel veel Nederlandse opties.

3. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    En deze is mss handig

Bijgevoegde bestanden:

4. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Su-per handig dit, dankjewel! Wat is het voordeel van wel/geen proteine gebruiken?

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Meld je aan op fb bij The curls cult-NL. Daar staan echt super veel tips op en wat wel en niet beter voor je haren is :)

Roodborstje2 vindt dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik ben 2 maanden geleden begonnen, het is echt een kwestie van uitproberen wat bij je (haar) past.
    Zo was ik mijn haar alleen nog maar met een co-wash, maar anderen doen het weer met een speciale shampoo en een speciale conditioner.
    Ook borstel ik mijn haar wel onder de douche omdat ik anders mega veel klitten heb.
    Maar ook niet elk soort krullend haar is het zelfde, zo kan je mijn lange dikke, meerdere tinten blonde haar, ook niet vergelijken met kroeshaar. Dus het is echt belangrijk om naar je eigen haar te kijken.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina