Krijg ik een miskraam???

Discussie in 'Miskraam' gestart door baby90, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hallo meiden,

Ik ben er sinds 21 april achter dat ik zwanger ben! helemaal top natuurlijk:D... MAAR; dit zijn mijn testen; vanaf 2 dagen overtijd tot 4 dagen overtijd. Ze werden niet echt donkerder, maar ook niet lichter! Had al menstruatie achtige krampen vanaf het begin, lichtjes. Baarmoeder groei. Maar sinds vandaag, een uur of 2 geleden heb ik lichtroze verlies.. Alleen als ik veeg! Heb toen een tampon ingedaan, die heb ik er net uitgehaald en het zal er wel op.. en een klein beetje donker erbij. Heb ook wel buikpijn Kan het nog goed gaan? Wat moet ik hiervan denken???

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja, die testen zeggen weinig (alleen idd dat je zwanger bent) maar niet of het misgaat oid want hcg blijft dan nog in je bloed. Ietwat bloedverlies is niet erg.

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou vooral zorgen om rust te bewaren. Je psyche is onwijs sterk. Dus blijf bij je standpunt dat je zwanger bent. Beetje roze verlies en beetje bruinverlies is niet erg :)

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Zoals ik in een ander topic al verteld had gin het bij mij zo mis.
    Na 2 daen roze verlies alleen met afvegen werd ik sochtends wakker met echt lijkende weeën (de bein weeën die ik bij de geboorte van mijn zoon had) en toen begon het hevige vloeien en verloorik direct het complete vruchtzakje met vruchtje erin.
    Ik heb toen de gyn en de ha gebelt maar die konden helaas niets doen en zeiden dat als ik het complete vruchtzakje intakt was verloren ik er vanuit kon gaan dat ik schoon was,tijdens het vloeien en het roze verlies konden ze niets voor mij doen want het zou toch al te laat zijn en niet zichtbaar op een echo

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Bedankt voor jullie reacties! Het is weer begonnen.. nu iets donkerder van kleur maar nog geen rood... wel weer wat buikpijn. K heb nog weinig hoop........

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sterkte meis!

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Volgens mij krijg je een miskraam,
    & je testen worden ook lichter, dat is zoiezo geen goed teken.

Sterkte...

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meis ik zal als ik jou was morgen even contact opnemen met verloskundige en om een echo vragen misschien dat ze daar wat meer kunnen vertellen... Maak jezelf niet gek en wacht een bezoekje aan de verloskundige of arts af . Niemand kan je zo zeggen wat er aan de hand is iedere situatie is weer anders ;)

Wens je in ieder geval sterkte mocht het toch niet goed zijn !

liefss

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Sterkte meissie!

10. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Mijn testen waren ook licht in het begin en ik kreeg ook bloedverlies. Eerst bruin en na 2/3 dgn werd het rood. Heb niet veel bloedverlies gehad, maar het begon op donderdag en heel het weekend wat bloedverlies en maandag opnieuw een testje gedaan en daar was het streepje amper nog zichtbaar.. Ik was 4 wkn en 4 dgn toen ik bloedverlies kreeg.
    Mijn zwangerschapssymptomen namen ook heel snel af in het weekend en ik voelde mij helemaal niet meer zwanger.
    Dat is nu 2 wkn geleden en nu is alles weer helemaal zoals ervoor.

Bij mij was het dus een vroegtijdige miskraam..maar wie weet gaat het bij jou allemaal nog goed!

Succes!

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Vind het ook niet positief klinken allemaal, had graag wat anders gezegd :(.

Sterkte meis en ik hoop dat het alsnog goed mag gaan!

Liefs, K

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Thx voor jullie reacties meiden! Lief!

Vriendlief heeft gelukkig vandaag vrij genomen, en gaat met me mee naar de HA:)...

Ik heb de HA gebeld, en een afspraak staan om half 11. Ik weet niet wat ik kan verwachten? Een inwendige echo misschien? De dokter waar ik heen ga mag ik niet zo.. zij neemt je nooit zo serieus. Maar zij is de enige vrouwelijke dokter bij ons, en ook de enige die altijd nog wel een plekje vrij heeft(GEK HÉ?!).. Dus ben benieuwd. IK GA ME NIET AF LATEN SCHEPEN MET; WACHT NOG MAAR EVEN AF:x.........
    Willen jullie ervaringen delen?

13. arr77

arr77 Actief lid

20 apr 2009
    452
    0
    0
    up north
    Hallo Baby90,

Ik wil je sterkte wensen.
    Ik kan je ook geen positief nieuws zeggen, omdat ik 1,5 week geleden hetzelfde heb gehad. De testjes netzoals op je foto en toch misgegaan zoals Assepoes beschreef.
    Ik ben ook naar de ha geweest, maar die begreep mij niet volgens mij. En de krampen/ zeurderige gevoel in de baarmoerder die ik niet eerder had horen volgens hem nog als gevolg van de curretage die ik heb gehad van in februari???

Sterkte

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lichter wordende testen zeggen helemaal niets, over 3 dagen tijd. TS heeft in die 3 dagen 5 testen gedaan, dus ws ook een paar later op de dag, en als je urine dan minder geconcentreerd is, zit je al snel met een lichtere test.

Het bloedverlies kan ook nog alle kanten uit: soms is het het eerste begin van een miskraam, soms juist niet en enkel wat schoonmaak nog van je baarmoeder.

@TS: het is nu dus echt afwachten. Het kan echt alle kanten op nog, met wat je beschrijft, dus laat je vooralsnog niet gek maken door allerlei berichten dat het ofwel echt fout gaat, ofwel echt niet mis zal gaan; dat weet je niet, pas als je echt gaat vloeien met krampen, dan weet je dat het mis is.
    Hopelijk blijft het goed gaan!

15. raspberry

Wat betreft echo: je bent volgens je eigen berekening 5 weken zwanger, maar hoe zeker ben je van je eisprong?
    Op deze termijn zullen ze ws weinig kunnen zien op een echo, en je daarmee dus ook niet echt verder kunnen helpen...

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Nogmaals thx voor de reacties.

Rozemarijke; ik voel mijn eisprong:)... En volgens de dokter was ik ook ongeveer 5 weken zwanger... Ben het vruchtje al verloren, was niks meer op de echo te zien:(.........

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ach sh*t toch! Was er al bang voor.
    Veel sterkte! Liefs, Kweenie

18. Catoo

Catoo Niet meer actief

Bah, sterkte!

19. raspberry

@TS: he, wat naar joh! Praat je al mee in het topic van meiden met meerdere miskramen? Zij kunnen je misschien tips geven over welke onderzoeken voor jou relevant zijn.

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meid, sterkte!!!

Deel Deze Pagina