Na miskraam niet meer ongesteld geweest, hopelijk zwanger.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nenci, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    Hallo.

3 juni heb ik een miskraam gehad. We wilden eerst een menstruatie afwachten voordat we weer gingen proberen, maar na een paar weken hadden we het alweer gezien en zijn we toch maar weer begonnen.
    Na het een keer zonder condoom gedaan te hebben had ik al meteen een vermoeden dat het raak was, maar ik heb gisteren getest en hij was negatief. Eigenlijk kon ik ook pas eind van deze week testen , maar ja beetje eigenwijs. Mn man denkt dat het tussen mn oren zit omdat ik zo graag wil zwanger worden. Nu is dus eigenlijk mn vraag hoelang het ongeveer duurt na een miskraam voordat je weer ongesteld word. Normaal gesproken had ik een regelmatige cyclus.

Gr Nancy.

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    hangt er denk ik ook vanaf hoe ver je was in je zwangerschap. De een is het weer na 28 dagen en de ander weer na 3 maanden. Denk dat het per lichaam verschilt.

Gyneacoloog zei tegen mij (9w) dat het wel 3 maanden kon duren.

Succes
    Hoop natuurlijk wel voor je dat het al raak is en je niet meer hoeft te wachten.

Liefs Britt

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    meestal duurt het langer voor je 1e menstruatie were komt na een miskraam. bij mij 40 dagen, terwijl ik normaal een cyclus heb van rond de 32 dagen. viel dus nog mee!
    ik heb zelf het idee dat ik geen iesprong heb gehad die 1e ronde na mk, want heb niks gevoeld, en was maar 2 dagen een héél klein beetje ongesteld.

nu de tweede ronde na de mk gaat het zoals het zou moeten gaan en heb ik gewoon een ei gehad.

succes, hoop dat jij (en ik ;) ) gauw zwanger bent (zijn).

4. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    Thanx voor jullie reacties.
    Ik vind het zo spannend, maar probeer toch een beetje
    helder te denken.
    Gewoon afwachten dus.

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi Nency,

Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad. Ik ben sindsdien ook nog niet weer ongesteld geweest. Mijn vriend en ik hebben gewoon geklust. Ik ben ook benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden.

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik wacht al ruim drie maanden op ongi na mk. Er wordt op dit moment een bloeding opgewekt. Hoop dat het lukt.

7. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    Jeetje wat erg dat je al drie maanden niet meer ongesteld bent geweest.
    Ik zit nou echt in de fase dat ik het zo oneerlijk vind dat het bij sommige mensen allemaal van een leien daakje gaat en dan nog lopen zeuren. Of dat ze helemaal niet gepland hadden om zwanger te raken en dan een prachtig kindje krijgen.
    Zul je natuurlijk altijd zien dat je juist twee van die collega's hebt.
    Nou ja maar ff op mn tanden bijten en proberen te negeren.

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Haha nou die fase ken ik wel hoor al is het gevoel wel wat minder sterk geworden. Ik heb een collega die vier weken minder ver is dan ik zou zijn en die loopt maar te zeiken! Daar kan ik dus echt niet tegen hoor. Ik kan dan alleen maar tegen haar zeggen: jeetje, doe eens normaal, jij hebt in december een kind in je armen. Daar zou ik een moord voor doen.
    En dan is ze weer een paar dagen normaal tegen mij.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Het hangt er ook vanaf of het spontaan was, of een curretage.
    Bij de laatste durt het meestal (hoeft niet) langer voordat je cyclus op orde is.

Ik heb 24 juni een mk gehad bij 6 weken en 18 dagen later gelukkig weer een eisprong.

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ik was 10 weken zwanger toen ik een mk kreeg. Ben daarna gelijk weer zwanger geworden. En tot nu toe is het kindje helemaal gezond. Dus het hoeft geen 3 mnd te duren. Het verschilt heel erg. Neem de tijd.

11. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    Ik ben dus gisteren ongesteld geworden.
    Toch wel een beetje een opluchting.

Deel Deze Pagina